Dupa ce am terminat capitolul stergatoare am pus redresorul pe baterie, sa-i fac incarcarea periodica si am trecut la capitolul oglinzi.
De 2 ani am luat un set de oglinzi incalzite impreuna cu capacele aferente vopsite rosu din fabrica si prin primavara de la pbv2 comutatorul de oglinzi cu functia de incalzire.
Am inceput cu usa de la sofer, unde am demontat fata ornamentala si apoi masca difuzorului ce ascunde surubul oglinzii.
Am pregatit in prealabil doua bucati de cablu 2x0,75 plat cu papuci telefonici mama.
Am scos intai sticla oglinzii pentru a putea da jos capacul, am scos si capacul negru apoi am uns mecanismul de rabatere cu ulei de arme, ca a fost singurul la indemana cu picurator asa subtire.
Este bun, rezista la temperaturi, nu se usuca in timp si nu reactioneaza cu metalele.
Am introdus pe langa cablul existent bucata de cablu cu papuci montati in prealabil si apoi am montat oglinda la l9oc pe usa.
Am reverificat cu aceasta ocazie si cablajul luminilor montate in josul usii si in catadioptru, cele ce ilumineaza trotuarul cand deschid usa si s-au prezentat ok.
Am facut aceiasi operatie si pentru usa din dreapta, unde cu aceasta ocazie am montat si luminile din catadioptru si pentru iluminat trotuarul.
Doar ca avand timp mai mult am decupat masca falsa de lampa si am incastrat un modul cu 3 leduri albe la 12v de la zextar, iar in catadioptru am montat pe o placuta de cablaj cu gauri 2 leduri superflux rosii cu rezistenta de limitare si una paralel, sa nu ramana aprinse cand se inchide usa.
)
Din pacate oglinzile cu rezistenta le am la bloc asa ca am montat provizoriu tot oglinzile normale, dar macar am cablarea facuta.
Urmeaza sa mai verific pinii unde vin montate in calculatorul de pe usi si sa le fac activarea.
Sper sa se si poata cu versiunea mea de controlere, daca nu o sa recurg la masuri extreme.