Un led normal rosu cu o rezistenta de 1kilo-ohm lipita pe unul din picioruse, la care am cositorit fire de alimentare de aproximativ 25cm.
Se gasesc si leduri cu rezistenta incorporata, dar sunt pentru 12v iar pe instalatie cand merge motorul sunt cam 14,4v, asa ca este posibil sa sucombe.
Am demontat consola centrala, are un surub in spate sub capacul pentru scrumiera.
Iese daca introduci o surubelnita plata in partea din fata, spre manerul franei de mana.
Mai sunt doua suruburi sub husa schimbatorului de viteze.
Asta are in partea din fata doi bumbi ascunsi de husa, va trebui sa-i gasesti pe pipaite si sa-i ridici pentru a scoate husa.
Mai ai in partea din fata langa pedalier o fasie de velcro lipita pe plastic si care-l tine sa nu se desfaca.
Va trebui sa scoti intai mufa brichetei, care iese simplu, apesi pe siguranta si tragi, apoi scoti consola.
Mufa este pentru 3 fire, dar ajung acolo doar doua, a naibii economie...
Pe firul maro pui + si pe albastru -, cel putin asa a fost la mine, oricum faci proba sa se aprinda ledul cand pui contactul.
izolezi bine cu banda izolatoare de preferat Textila, este mai scumpa rola dar mult mai rezistenta la actiuni mecanice decat cea ordinara de plastic.
Dupa ce ai izolat montezi consola, dar nu o fixezi si te chinui sa prinzi ledul de suportul brichetei in partea cu fereastra de la scrumiera.
Eu am folosit doi soricei.
Dupa ce-ti julesti bine mainile si reusesti figura poti remonta consola, trebuie sa ai grija sa nu frece firele pe tabla ce fixeaza consola de pasajul central.