Salut,
Repsolul a fost inlocuit in ultimul moment de un schimb tot cu Motul, nu am rezistat tentatiei...
Il pastrez pentru urmatorul schimb care se apropie vertiginos, asta daca nu ajunge cumva in motorul de la fabia alor mei.
Inca nu am schimbat bujiile, efectiv nu am avut timp sa merg la service.
Am ales ngk, intrucat cu bujiile bosch am luat plasa de cateva ori, si am zis sa incerc si altceva.
Oricum trebuie sa o pun pe rampa si sa ii curat clapeta, asta deoarece de cateva ori dupa ce am alimentat cu omv100 am avut neplacerea sa mi se opreasca motorul in mers.
Proasta rau zeama respectiva, mai bine merge cu 95, dar la cea de 95 clantzane avansul cand o calc mai bine si este jenant.
Pe tester nu am nici o eroare, deci nu pot suspecta decat combustibilul ori clapeta.
Cel mai rau este ca mi sa oprit chiar cand traversam calea ferata de la pipera si am ramas pe sine cu o dubita in spate, al carui sofer claxona disperat.