Revin cu primele impresii.
Urmeaza sa vad dupa ce ma duc la spalatorie daca mai ia apa ori ba.
Sub roata de rezerva erau fara exagerare cam 5 littri de apa de ploaie.
Am absorbit-o cu cateva carpe in mai multe transe si acum este uscat si acolo.
Nu inteleg de ce au lasat apa acolo dar probabil au zis sa nu fac scandal ca au ciordit apa.
Am inlocuit becurile din lampile de numar cu leduri, am corectat cu un marker negru literele de la numar si pare ok.
Va trebui sa schimb senzorii de proximitate, intrucat sunt in balarii din cauza izbiturii.
RETAAAAA, fa suportii aia de numar odata ca arata aiurea fara...
Am mai corectat cateva ciobituri pe cantul hayonului cu un creion corector si acum pot spune ca este ok.
Mai sunt cateva zone unde se vede ca a fost sarit chitul pus de pbv2 si unde nu au retusat dar sper sa am timp sa demontez si stopul dreapta de pe aripa sa vad cum este in spatele lui si daca se va impune o sa ma duc la un retus.
Pana acum 1-0 pentru Alto in defavoarea PBV2.