Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
 
Avatar utilizator
BAlexis
Mesaje: 97
Membru din: 23 Mai 2009, 17:31
Localitate: Copenhaga//Bucuresti

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

12 Dec 2019, 19:45

Cel putin OEM as putea spune :yh
Cea mai buna chestie de pe masina. Dupa doua ierni cat am mers pana acum cu ea fara scaune, parca intra foaaaarte bine acum. (a treia e cu noroc :D)
Nasolica e ca a inceput sa se auda ceva la cutia de viteza, un troncanit cand e in viteza pe care il sesizezi cand stai bara la bara sau mergi usurel, care mai e amplificat si de toba pe care am turtit-o si lipit un pic de podea cand am coborat o bordura cam inalta chiar si pt mini Duster-ul meu.

Imagine
Cordoba 1.4 rup asfaltu` 2008.
Fabia mk2 1.2 calc pedala pana n radiator
98' BMW E39 535iA aka Tigaia saltareata V8 straight outta` za` embassy
 
Avatar utilizator
SeatLW
Mesaje: 99
Membru din: 08 Ian 2013, 17:24
Localitate: Vaslui-Iasi

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

20 Mar 2020, 07:42

Salut! O curiozitate, ai schimba vreodata ambreiajul? Si la cati kilometri a ajuns Cordoba?
A mea e la 250k. Still standing!
Seat Cordoba 1.4
BXW 63Kw
 
Avatar utilizator
SeatLW
Mesaje: 99
Membru din: 08 Ian 2013, 17:24
Localitate: Vaslui-Iasi

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

20 Mar 2020, 07:50

alexis2004 scrie:
Param, param :
Ce mai gasesc ciudat e ca motorul asta pare ca e reglabil...automat. Un fel de ironizare a modului sport si normal :
- Masina la rece merge extraordinar de rau in suturi, adica cand iau picioru de pe ambreiaj da in bot, iar acceleratia raspunde foarte greu la pinch-uri normale
- Tot la rece uneori oscileaza relantiul si huruie destul de ciudat; ori porneste si se opreste imediat (asta uneori o face chiar repetat, de 3-4-5 ori)
- Uneori masina merge foarte bine, motorul e silentios, iar alte ori merge meh *nimic notabil sa zici ca nu merge condusa, ci o simt ca merge mai prost decat deobicei* si motorul de sesizabil mai zgomotos in turatii (aviz modului sport vs normal)

Acu` nu stiu daca o fi benzina proasta, dar ce-i drept e ca in VCDS nu da nicio eroare.
Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine


Legat de motorul reglabil, aveam si eu problema la rece, ba chiar dadea cate un sut. Si nu aveam erori pe tester. Totusi aveam doua bobine de inductie schimbate, picate. Dupa un an le-am schimbat si pe celelalte doua, de moft, nu mi-au placut cum arata cand am schimbat bujiile. SI surpriza, nu mai face. Si asta desi nu dadea "Missfire cylinder".
PS. Creste traficul pe clubseat zilele astea. Sper ca sunteti bine cu totii (membri clubseat).
Seat Cordoba 1.4
BXW 63Kw
 
Avatar utilizator
BAlexis
Mesaje: 97
Membru din: 23 Mai 2009, 17:31
Localitate: Copenhaga//Bucuresti

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

20 Mar 2020, 13:42

Salut! Ambreiajul este cel original, iar acum sunt aproape de 160k km, fara sa dea semne ca ar trebui schimbat.
De cand s-a incalzit afara merge ok, e pe toane bune.
In alta ordine de idei, daca tot am intrat sa scriu, sa mai las si un mic update .
Schimbat amortizoarele originale cu unele Kyb, intru cat cele originale ...au fost si s-au dus cat si bucsi, rulmenti samd
Trebuie sa schimb musai aripa fata dreapta, ca s-o dus una din prinderile vietii de la plasticul din pasajul rotii si a prins foarte mult noroi de s-a dus de suflet.
Trebuie sa imi iau cauciucuri noi de vara, ca am avut norocul de cum le-am pus pe astea pe care le aveam sa iau o sarma de a iesit pe lateralu cauciucului si alta a fost o intamplare f amuzanta :
Eram pe calea vict fix la cateva ore dupa ce am terminat cu maruntisurile de schimbat si incepe sa bata ceva ca si cum nu ar fi fost o roata stransa bine. Am zis ok, opresc pe la amzei, da si strange -> totul strans. Cand ajung prin aviatiei, am tras de volan stg maxim sa vad sa nu fie ceva slabit p-acolo, iar cand ma uit mai bine, vad bartai surubu autoforant in cauciucul care inca nu era ciuruit.. Deci doua le-am copt, iar cele de pe spate care erau pe fata sunt cam tocite.. schema
M-am gandit mai pentru viitor si mai pe bugetul de student, iar in urma research-ului o sa trec pe all season-uri, anume Michelin Crossclimate +, ca sunt oricum mai bune pe conditii de vara decat Barum-urile pe care le am acum pe masina.
Vreau sa trec si la arcuri Eibach, sa o las cum era ea initial, ca setup-ul cu arcuri de diesel pe fata + echivalentul lor pe spate nu e tocmai schema, ca nu ma mai incanta "barca".

Toate cele bune tuturor, aveti grija in perioada asta!
----

Imagine
Cordoba 1.4 rup asfaltu` 2008.
Fabia mk2 1.2 calc pedala pana n radiator
98' BMW E39 535iA aka Tigaia saltareata V8 straight outta` za` embassy
 
Avatar utilizator
BAlexis
Mesaje: 97
Membru din: 23 Mai 2009, 17:31
Localitate: Copenhaga//Bucuresti

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

01 Iul 2020, 02:42

A inceput sa se vada in timp si rezultatul lucrarii facute la misto la Porsche, mai mare bucuria. :)
Ca update, toate bune si frumoase, inca nu am schimbat aripa si trebuie sa ii fac revizia si sa bag freon, ca e cuptor in masina.
Bonus, in curand se mai adauga un "FWL" la colectie, numa ca nu e tot rosu. :D
Imagine.Imagine
Cordoba 1.4 rup asfaltu` 2008.
Fabia mk2 1.2 calc pedala pana n radiator
98' BMW E39 535iA aka Tigaia saltareata V8 straight outta` za` embassy
 
Avatar utilizator
SeatLW
Mesaje: 99
Membru din: 08 Ian 2013, 17:24
Localitate: Vaslui-Iasi

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

07 Iul 2020, 19:01

Ar trebui o rechemare in service pentru aripa dreapta fata:

Imagine

Este singura zona cu probleme de rugina la masina asta. (1.4 2006-2008) :))
Seat Cordoba 1.4
BXW 63Kw
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 8731
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

07 Iul 2020, 20:03

Aia e de la noroiul care se aduna in spatele soricului. Ala nu ti-l curata nimeni la service, decat daca ceri expres sau il cureti tu din cand in cand.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
Avatar utilizator
SeatLW
Mesaje: 99
Membru din: 08 Ian 2013, 17:24
Localitate: Vaslui-Iasi

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

07 Iul 2020, 20:07

Salut! Faceam haz de necaz si constatam o curiozitate, aceea ca doar aripa de pe partea dreapta "se duce". Mai stiu si eu personal pe cineva. Pe stanga nu sunt probleme. Fara conotatii politice. :)


"Dupa grozave furtuni si cosmare,
Pierduse corabii rapuse de mare
La sorti trase-atuncea de zei în culise.
Astfel se-ntoarse acasa Ulise..."
Seat Cordoba 1.4
BXW 63Kw
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 8731
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

08 Iul 2020, 08:23

Poate pe stanga ai infundata gaura de scurgere de sub stergatoare si totul se scurge in dreapta. Sau poate sta parcata inclinata spre dreapta...
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
BAlexis
Mesaje: 97
Membru din: 23 Mai 2009, 17:31
Localitate: Copenhaga//Bucuresti

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

11 Aug 2020, 18:13

I-am facut si revizia, aceleasi lucruri ca deobicei, numa' ca acum a primit si oloi nou pentru cutie. Diferenta nu cred ca se simte, probabil e placebo. Am mai schimbat si bieletele antiruliu si cam atat, altceva momentan pauza, ca plec din tara si nu sunt timp si nici banuti. Masinuta care i s-a alaturat si cu actele careia nu am terminat inca este o nemtoaica, un BMW e39 din 98, 3.5 v8 m62tub pe care urmeaza sa il fac usor, usor pe parcurs ce mai strang niste banuti. A fost o intamplare misto, ca s-a nimerit sa aud intamplator de ea, iar la pretul platit, eu zic ca merita si asteptarea de doua luni doar dupa acte. Sper sa apuc numa' sa ii fac itp-ul pana plec din tara..
Altceva, toate bune si frumoase, Cordoba merge zilnic si isi face treaba asa cum poate ea. Am mai dus-o pe la munte si probabil ca urmeaza sa bag si un transfagarasan saptamana viitoare cu ea.
Pentru ea urmeaza arcuri Eibach, schimbat iar racord si de data asta si finala ca e ciuruita...

Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine
Cordoba 1.4 rup asfaltu` 2008.
Fabia mk2 1.2 calc pedala pana n radiator
98' BMW E39 535iA aka Tigaia saltareata V8 straight outta` za` embassy
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 7602
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

20 Oct 2020, 19:12

Acum cateva zile am inlocuit toba finala.
Mai avea putin si se dezmembra, iar faptul ca in oferta PBV a fost trecuta evacuare inox ii total adevarat! Bucatica de teava ce iese din toba sub bara este intradevar de INOX!
Montat o toba Bosal la un atelier pe soseaua Chitilei intrucat a trebuit taiat traseul de evacuare si nu puteam face asta acasa.

ImagineImagine.Imagine.Imagine
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
BAlexis
Mesaje: 97
Membru din: 23 Mai 2009, 17:31
Localitate: Copenhaga//Bucuresti

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

20 Oct 2020, 19:25

Lasa, nu se suparau danezii daca le huruiam un pic in cap. :D
Cordoba 1.4 rup asfaltu` 2008.
Fabia mk2 1.2 calc pedala pana n radiator
98' BMW E39 535iA aka Tigaia saltareata V8 straight outta` za` embassy
 
nolimit
Mesaje: 38
Membru din: 17 Dec 2012, 00:07
Localitate: Bucuresti

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

29 Oct 2020, 14:43

BALTAZAR2003 scrie:
Acum cateva zile am inlocuit toba finala.
Mai avea putin si se dezmembra, iar faptul ca in oferta PBV a fost trecuta evacuare inox ii total adevarat! Bucatica de teava ce iese din toba sub bara este intradevar de INOX!
Montat o toba Bosal la un atelier pe soseaua Chitilei intrucat a trebuit taiat traseul de evacuare si nu puteam face asta acasa.

ImagineImagine.Imagine.Imagine


Si eu m-am gandit sa schimb toba pentru ca arata la fel dar in schimb am "decopertat" tabla ruginita si mai are un strat prin interior. Nu stiu daca este inox sau tabla....dar cel putin este intreaga. Ai observat cumva daca la tine este la fel?
Seat Codoba 2004, motor 1,4 16v BBY
Dacia 1310 TLX 1988, motor 1,4
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 7602
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

01 Noi 2020, 23:06

Salut,
Am inlocuit direct si nu am avut curiozitatea de a dezmembra mizeria veche. A ramas la atelierul respectiv sa o arunce ei
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
BAlexis
Mesaje: 97
Membru din: 23 Mai 2009, 17:31
Localitate: Copenhaga//Bucuresti

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

25 Noi 2020, 12:26

Jurnalul capitanului Burcea :

Cu ideea ca nu as vrea sa raman de sarbatori blocat prin dk si data fiind evolutia pandemiei, mi-am facut curaj, m-am inarmat cu cafea si i-am dat talpa din Danemarca pana in Romania, .
Traseul ales a fost din start cu ocol in minte, pentru ca nu aveam 200 de euro de dat pe feribot, asa ca am ocolit, plecand din Copenhaga spre Odense, urmand sa ma indrept spre Hamburg.
Foarte misto podul pe care am traversat Danemarca dintr-o parte intr-alta, doar ca s-a nimerit sa bata vantul suficient de tare incat volanul meu sa se simta degeaba pe portiunea aia. Inarmat cu un buget cam fix, am fost un pic cam ofticat cand am vazut ca taxa de pod e dubla fata de ce citisem :yh
A vazut pentru prima data Cordoba Autobahn-ul, si pot sa zic ca a stat ok la 160 constant unde nu am avut limita de viteza, ca mai mult nu m-am incumetat sa ma duc din cauza suspensiei foarte inalte plus a vantului de afara care iti dadea un feeling de tot kekeul, plus a masinii destul de incarcate.
Prima pauza am facut-o in Dätgen, unde vazusem un MC Donalds pe la 8 jumate seara. Teapa mea era ca era inchis inauntru due to corona, iar prioritatea mea era mai mult sa merg la baie decat sa mananc.
Chioritatea farurilor cu halogen incepe sa isi spuna cuvantul prin oboseala ochilor mei dupa cateva ore serioase pe drum. Cand mai aveam vreo 14 ore pe drum, a umflat google maps-ul inca 6 ore din cauza drumurilor inchise, iar portul usb din playerul masinii a decis sa cedeze odata cu nervii mei. Atat in Germania cat si in Cehia am mers foarte mult ori la limita de 80 pe autostrada, ori ocolind autostrada complet.
Cand am facut trecerea de la Germania la Cehia ma lovise un pic bombanitul, ca m-am oprit sa imi cumpar vigneta, iar la benzinarie trebuia sa bat din palme ca sa inteleaga cineva ceva...Data viitoare o sa fiu mai inspirat si le rezolv online.
Primul gand care m-a lovit in minte cum am inceput sa merg prin Cehia a fost ca "ba, ce drumuri proaste au", lucru care avea sa se schimbe pe parcurs ce faceam trecerea treptat spre Slovacia, care mi-a adus f mult a acasa...aceleasi bubuieli, la fel de plin de bizoni cu tigai rupte in doua samd.
Slovacia, alta distractie, alte bombaneli, alte ocoluri si alte opriri prin benzinarii unde trebuia sa desenezi.
Dupa ce am trecut de slovacia, am ajuns la Unguri, unde m-am oprit sa intreb de vigneta la vama. Nici engleza, nici romaneste...ma duc in prima benzinarie, la fel, sufletul engleza. Cu google translate-ul pe telefon incep eu sa ma chinui sa ma conversez cu nenea sa imi explice cu vigneta - nu se putea cumpara vigneta de la prima benzinarie de la intrarea in tara!
Trec cativa km, ma duc, iau vigneta, mai fac un plin si zbor pana la Nadlac. Experienta cu Ungaria a fost una pozitiva dpdv al timpului "pierdut" pe drum, pentru ca 95% din drum a fost doar autostrada, care a fost foarte ok.

Ajung la vama la Nadlac, unde bineinteles ca sunt asteptat de ditai coada la punctul de control, pentru ca nu se putea altfel. Ajung la punctul de control, prezint documentele, pasaportul covid, dupa care ma trimite la cortul celor de la DSP. Cu ochii deja umflati de oboseala, astia de la dsp ma intreaba de Nurci si de alte prostii pe care le-au mai auzit ei de prin dk de mare importanta nationala in combaterea pandemiei... "tanti, semnez si plec...? " . Faptul ca am prezentat pasaport Corona a fost fix pix, nu a avut vreo importanta, deci practic a fost o pierdere de timp, ca stiam ca nu aveam cum sa fi avut ceva pentru ca nu interactionasem cu nimeni pana la data testarii, am fost pe cat am putut de atent . Mi se da decia de doua saptamani carantina obligatorie (sac!), iar de acolo plec bombanind de cat de retardati mi s-au parut. Ei imi tineau mie teorii despre carantina si de cum sa ma carantinez, care umblu cu mama dezinfectantului si a mastilor dupa mine, iar la vama niciun vames nu avea masca, ori vreo jena in general. Rupere de...
In fine, ma bucur un pic pe drum de bucata aceea de autostrada, iar dupa ce am trecut de Sibiu bineinteles ca am intrat pe spartura sparturilor de drum, ca na.

Toate bune si frumoase, dupa alte ore pe drum si opriri ca sa ma intind ajung acasa bine sanatos, acum scriiundu-va din concediul indus de baietii de la DSP.

Consum mediu 7.3, iar scaunul de la sofer imi venea sa il zbor pe geam de cat de praf incepusem sa ma simt in el.
Ar trebui sa aliniez usile, ca daca nu dadeam cu usa de la sofer de pereti nu se inchidea bine si imi fluiera vantul pe la urechi.
Trebuie schimbat si termostatul(cred), ca abia mai scuipa cald in masina iar apa se incalzeste f greu :(
In rest, toate bune, acum motanul se odihneste, ca in Ianuarie il asteapta iar datul la sapa.
Distanta totala 3057 km in 32 de ore cu niste pauze relativ marunte.

--------------
Comandat arcuri fata kyb (de data asta marime adecvata), iar pe spate o sa le las momentan pe astea inalte, pentru ca deobicei cand merg cu masina am chestii in portbagaj care o lasa oricum + discuri TRW pentru ca bosch-urile de pe ea deja sunt duse de suflet. Urmeaza sa fie instalate in weekend.

++++poze

ImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImaginexImagine
Cordoba 1.4 rup asfaltu` 2008.
Fabia mk2 1.2 calc pedala pana n radiator
98' BMW E39 535iA aka Tigaia saltareata V8 straight outta` za` embassy
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori