Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
 
Avatar utilizator
alexis2004
Mesaje: 72
Membru din: 23 Mai 2009, 17:31
Localitate: Bucuresti

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

11 Mai 2018, 20:53

Se lasa praful pe aici..
Ca un update, sa ii zic asa, masina si-a primit o revizie diy, ca era cazul, si merge oarecum mai rotund. Ce ma seaca e ca daca dau drumul la ac e jale cu puterea taiata si cu comportamentul ei.
Am izolat fonic podeaua cu placile alea pt vibratii si pasla de la Oltcit (sac :glasses ) , si pot sa zic ca e total altceva.. Tabla in spate era goala complet, cu gluma aia de carpa care cica e pasla..
Ieri mi-a zgariat un ciumpalac masina in parcare, iar spre norocul meu, am fost sunat de un nene sa imi spuna ce s-a intamplat si sa imi dea nr masinii cu pricina. Masina era de Coca-Cola, si am zis ca bun, pana sa ma duc la politie, hai sa dau de om, ca poate nu si-o fi dat seama, ca e bartai duba pe o straduta micuta cu sens unic (ce o fi cautat el p-acolo..). Am sunat la Coca-Cola, unde durere in cot mai mare parca nici ca am mai vazut. Mi-a raspuns de trei ori aceeasi femeie, care mi-a spus ca revine in 5 minute (asta pe parcursul a doua ore), iar cand am vazut ca d-aia nu mai pot ei, m-am dus tinta la accidente usoare pe Grivita. Dupa stat vreo trei ore pt o saracie de declaratie, am plecat acasa cu gandul ca poate, poate..
Azi, ma suna Gicutza asta de la Coca-Cola, ca "ce faci bossulica? eu sunt soferul care ti-a lovit masina" . Vorbesc cu omul, foarte suparat, si dupa ceva nervi la telefon, am zis ca sa ne vedem direct la politie, ca sa iau asigurarea aia sa nu stau aiurea pt un idiot.. Ce face omul? Vine cu mainile in buzunar, cu o durere-n cot, scuzandu-se ca nu stiu cum, ca nu stiu ce, zicand ca nu are asigurarea la el, si ca nici nu era cu masina de serviciul, ca vezi doamne, i se terminase tura. E indoita aripa, chit ca nu se vede in poza, si zgariata destul de adanc.
Imagine.Imagine.Imagine.Imagine
Cordoba Fever + Fresc, 1.4...vreo 90 de caluti...la vale.
Calul intra in padure, *tagadam tagadam tagadam * [..] calul iese din padure *tagadam tagadam tagadam*
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 8184
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

08 Sep 2018, 08:00

LMA, habibi! :cheers :cheers :cheers Un sobor de preotese blonde sa-ti cante la petrecere! :hi
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 7526
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

08 Sep 2018, 10:10

Multumesc, :cheers :cheers :cheers :yah :bounce: :hi :) :)
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 7526
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Cordoba Fever 1.4/86Cp 2008

02 Noi 2018, 11:51

Sa mai scuturam praful de pe aici...

Nu de alta dar la putin peste 130000Km am inlocuit si radiatorul de racire si condensatorul pentru freon.
Radiatorul s-a fisurat in partea superioara chiar dupa racordul cuplei rapide de intrare si Condensatorul de freon arata intr-un mare hal, colmatat si cu lamelele indoite ori spulberate de pietrele de pe drumurile patriei.
Cu acesta ocazie am inlocuit si cuplele rapide de intrare si iesire intrucat pe cea de sus am reusit sa o ologesc rupand-ui un stut cand am incercat sa o scot de pe stutul radiatorului.
Garniturile se intaresc si se extrag foarte greu.
Am cumparat altele care aveau si oringurile incluse iar odata cu radiatorul am primit si un set de oringuri... deci stiau ei ceva :) :)
Pentru demontarea radiatorului si condensatorului au trebuit demontate:
bara fata, farurile, intaritura de tabla a barii de protectie, tragerul si scutul de plastic, ori ce mai este din el.
Operatia reusita, pacientul functional la loc pe sosea. :D :D
Prima operatie este Decuplarea Acumulatorului!
SE taie intr-un bidon de 5l de plastic pe o laterala o fereastra cam de 10/10cm cat sa se poata goli lichidul de racire prin robinetul aflat pe cupla de jos a radiatorului.
Se roteste in sensul acelor de ceas si se extrage 1cm in afara fara a insista intrucat nu iese de acolo.
Se scoate dopul rezervorului de lichid si ...pauza de bere pana se goleste ca dureaza 15-20 minute :)
Nu va curge tot antigelul din motor, la mine au iesit cam 3l din cei 5-6 cat o avea instalatia. :)



Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

Am avut si un ajutor torcacios...
Filo, coiosul curios de care cu greu am scapat sa pot lucra.
Dustin celalalt cotoi a binevoit sa se cace sub masina si putea ca la Glina! :) :)

Imagine.Imagine

P.S.

Acum cateva luni am inlocuit si releul regulator de pe alternator.
Nu era ars dar s-au tocit periile, adica "carbunii" si cum nu se mai gasesc separat am cumparat un nou releu.
Am reparat si vechiul releu cu periile de la alternatorul de oltcit! :) pe care l-am bucatit pentru o cauza nobila :) :)



Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine..Imagine
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori