Asa este, pentru calibrare se demonteaza bordul si se desface carcasa pentru a avea acces la acele indicatoare. Am gasit pe alt site o descriere(facuta de un coleg de pe forum
Swat Cat) cum se realizeaza calibrarea acelor, dar pentru asta aveti nevoie de un vagcom
Se face abstractie de pct. 2
"in primul rand se scoate modulu ceasuri bord, si se scot mufele din spate:
1. se declipseaza plasticul transparent de modului propriu zis cu o surubelnita dreapta micuta.
2. tot cu o surubelnita mica dreapta se scot limbiile ceasurilor cu grije.... ff mult grije ca sunt fragile
3. se mufeaza la loc modulul si se intra cu vag-com -ul la INSTRUMENTS --> OUTPUT TEST---> START ; in general turometru v-a arata 3000RPM iar vitezometru 100KM/h , restu fii pe mijlocul scarii....
4. in timp ce bordu este in testu de ace si s-a stabilizat....se monteaza acele indicatoare dupa indicatiile de mai sus.
5 se mai poate face odata testu pt a vedea daca au fost puse bine
6. se monteza tot un ordine inversa "