am o mare nedumerire si o si mai mare frustrare. sau poate ma lamuriti voi care e mai mare.
am motor 1,4 85 cp benzina. cand nu dau drumul la aer conditionat demareaza frumos (desi simt nevoia unui 1,6 105 cp - dar nu la buzunar / consum benzina ).
cand bag aerul conditionat e ca o pustoaica la de liceu la prima sau a zecea intalnire: nazuri (justificate oarecum, ca stie ce-am in cap ). demarajul e mult mai greu si faza cea mai frustranta e ca atunci cand schimb vitezele (chiar daca turez pana la 3000 sau 3500) smuceste puternic (inapoi si inainte, ca o fetiscana speriata), cum numai dacia berlina a lu' tata mai stia sa faca.
Baltazar spunea in alt mesaj ca aerul conditionat ia in jur de 4 cp. Eu simt ca am in spate o rulota, pe bune.
La voi e la fel pe motorashul de mai sus? Trebuie sa mai astept sa fac mai multi kilometri (am 4100)? Sa-i pun kerosen (de obicei bag omv 95, acum am bagat un patriciu 95 sa vad vreo diferenta)?
alta faza frustranta e consumul: in bucuresti ajung la 13% lejer cu omv, iar cu patriciu 95 se pare ca scot un nesperat 10-11%. recordul de consum a fost undeva la 14%, dar am dat bice(pshi) cu 140-150 km/h. legat de consum cred ca o importanta mare o au si cauciucurile: am niste jafuri noi de firestone all season, adicatelea no season. visez la michelin, dar bugetul e de criza