29 Iun 2017, 14:28
Sub izolatia termica intre motor si firewall, cam pe mijloc, e un furtun de cauciuc ce iese din masina. In partea motorului e aplatizat, ca sa nu intre nimic invers. Ai cum sa-l vezi cand masina e ridicata pe cric. Departeaza putin izolatia termica si dai de el. In interior este cam unde poti baga la maxim piciorul stang, stand in locul pasagerului. Piciorul fiind lipit de consola. Sper sa intelegi descrierea plastica. Poti baga o sarma prin exterior sa desfunzi furtunul sau, cu putin chin, poti baga un pistol cu aer cu teava lunga prin interior si scoti namolul afara. Metoda 2 am aplicat-o la mine si la Roger.
In poza asta se vede un cerc alb in zona respectiva, deasupra coltului din stanga-sus a presului pasagerului.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...