19 Feb 2017, 20:58
Nu e reglat cum trebuie. Acel switch e dublu: un contact normal deschis care aprinde lampile spate, si unul normal inchis care comunica ECU daca pedala e calcata sau nu. Mai mult ca sigur ca asta nu e in pozitia care trebuie. Asta se poate vedea cu VCDS-ul undeva in grupurile de masura. Nu stiu exact unde, pentru ca informatiile afisate difera de la motor la motor. E o fereastra unde apar mai multi de 0 care se transforma in 1 la apasarea pedalei de frana si a ambreiajului. Cand apesi pedala, sunt 2 de 0 care trebuie sa se transforme in 1 simultan. Daca nu e asa, mai trebuie reglat putin switchul, tija lui mai exact. Iar eroarea trebuie stearsa, nu dispare singura.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...