Salutare!
Cam aceeași problemă o aveam și eu la Seat Cordoba 6L2 75CP din 2004, respectiv: motorul se oprea în mers atunci când apăsam ambreiajul. Dacă aveam noroc și un pic de viteză puteam să o pornesc bătrânește din ambreiaj, ca pe Dacie. De asemenea, se aprindeau în bord 2 martori portocalii: motorul și ESP sau C, ceva de genul.
Mers pe la mai mulți mecanici, pus pe diverse teste și am primit diverse propuneri de soluții: curățare/schimbare valva EGR, curățare/schimbare clapetă de accelerație chestii pe la sonda lambda ș.a.m.d.
Am curățat și schimbat EGR, curățat clapeta de accelerație, fără nici un efect.
Soluția a fost schimbarea clapetei de accelerație cu una nouă, originală. (nu am găsit identică cu cea originală, a venit ceva care merge și la POLO, cred, are o ieșire în plus, pe care mecanicul a blocat-o cu un furtunaș).
Problema o constituia uzura pieselor mecanice din interiorul clapetei care faceau ca aceasta să se blocheze.
După 1 an și ceva de stres, nu vă închipuiți ce ușurare a fost să nu se mai oprească mașina la fiecare semafor
)
PS: după schimbare s-au mai aprins de câteva ori martorii în bord. După tester, mecanicul a ajuns la concluzia că calculatorul masinii nu vede cruise controlul (care nu este pe modelul meu) și l-a dezactivat.