Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Yonut89
Subiect Autor
Mesaje: 13
Membru din: 14 Aug 2016, 12:40

Se opreste motorul in mers!

14 Aug 2016, 12:49

Salutare.... Am si eu o problema cu un seat cordoba 1.4 16v 1999.....imi cade turometrul in mers indiferent de viteza pe care o am ...cade pur si simplu cand are chef... Eam schimbat cam tot posibil privind aceasta problema..bujii senzorul de turometru eam curtat clapeta de acceleratie etc...acum nu stiu cear mai fi de facut daca ma puteti sfatui cei de facut .... Va multumesc .!
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Se opreste motorul in mers!

14 Aug 2016, 13:02

Verifica partea de alimentare, dar si partea de imobilizator si aici ma refer la partea electronica a contactului.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Yonut89
Subiect Autor
Mesaje: 13
Membru din: 14 Aug 2016, 12:40

Re: Se opreste motorul in mers!

14 Aug 2016, 14:36

O sa fac si treaba asta maine merg la mecanic sa vad ce poate face si revin cu detali ...si am uitat sa mentiones ca dupa ce moare motorul trebuie sa ii dau vreo 3-4 chei ca sa porneasc porneste mai greu si se aprind toti martori in bord cand dau sa o pornesc .... ms Vlad
 
Yonut89
Subiect Autor
Mesaje: 13
Membru din: 14 Aug 2016, 12:40

Re: Se opreste motorul in mers!

15 Aug 2016, 17:01

Salutare am fost si eam facut un testar si meau zis ca-i senzorul de la arborele cotit cade cand vrea si porneste greu din cauza ca motorul recunoaste pistoanele si de asta imi face probleme acum a ramas sa faca comanda de piesa si so puna maine... Daca o sa mai apara probleme o sa revin
 
Arigo555
Mesaje: 1
Membru din: 12 Dec 2018, 15:27

Re: Se opreste motorul in mers!

12 Dec 2018, 15:40

Salutare!
Cam aceeași problemă o aveam și eu la Seat Cordoba 6L2 75CP din 2004, respectiv: motorul se oprea în mers atunci când apăsam ambreiajul. Dacă aveam noroc și un pic de viteză puteam să o pornesc bătrânește din ambreiaj, ca pe Dacie. De asemenea, se aprindeau în bord 2 martori portocalii: motorul și ESP sau C, ceva de genul.

Mers pe la mai mulți mecanici, pus pe diverse teste și am primit diverse propuneri de soluții: curățare/schimbare valva EGR, curățare/schimbare clapetă de accelerație chestii pe la sonda lambda ș.a.m.d.
Am curățat și schimbat EGR, curățat clapeta de accelerație, fără nici un efect.

Soluția a fost schimbarea clapetei de accelerație cu una nouă, originală. (nu am găsit identică cu cea originală, a venit ceva care merge și la POLO, cred, are o ieșire în plus, pe care mecanicul a blocat-o cu un furtunaș).

Problema o constituia uzura pieselor mecanice din interiorul clapetei care faceau ca aceasta să se blocheze.

După 1 an și ceva de stres, nu vă închipuiți ce ușurare a fost să nu se mai oprească mașina la fiecare semafor :))

PS: după schimbare s-au mai aprins de câteva ori martorii în bord. După tester, mecanicul a ajuns la concluzia că calculatorul masinii nu vede cruise controlul (care nu este pe modelul meu) și l-a dezactivat.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori