Bună seara
Am o nelămurire în legătură cu o scurgere de antigel. Am constat în vasul de expansiune nivel minim de lichid de răcire. Ca atare am verificat sub masină și am găsit o pată de antigel cam de o palmă perpendicular pe poziția vasului, cam în zona bieletei antirului. Eu știam că e normal să găsesc pierderi cam la jumatea mașinii de la aerul condiționat. Am fost la servis și când o ridica mecanicul pe elevator i-a picurat în față lichid, pe la bieletă. A gustat lichidul și mi-a confirmat că este antigel. A verificat furtunele și a ajuns la concluzia că am spart radiatorul de căldură din interiorul mașinii unde ar fi observat o scurgere. Eu m-am uitat pe lângă consola centrală unde arăta el și nu văd urmă de umezeală. În fine, recomandarea lui este să dau jos tot bordul și să schimb radiatorul, lucrare care la noi în Târgoviste, la un servis care îți dă garanție, ar fi cam 4 milioane vechi la care adăugăm 2mil un radiator de calitate medie. Astăzi i-am urmărit pierderea de antigel și după ce am mers 11 km și am staționat 2 ore am completat 150 ml antigel cu apa. Ce ziceți se merită să fac toată cheltuiala asta sau o fi tot vreun furtun neobservat ?