Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
ecstazi
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 26 Noi 2013, 13:08

Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

26 Noi 2013, 13:23

INtentionez sa-mi cumpar o masina si de ceva vreme ma tot uit dupa un Seat Cordoba 2006 1,9 TDI cu vreo 140 mii km.
Rog pe cei ce detin aceasta masina de mai mult de un an sa-mi zica daca se merita sa investesc, precizez ca nu o cumpar pt 2-3 luni ( cel putin 3-4 ani).
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

26 Noi 2013, 13:34

Salut, depinde la ce te referi cu investitul..masina mica este o cheltuiala si nicidecum o investitie ; in primul rand depinde foarte mult de cati km faci anual, si daca ii faci extraurban ; daca mergi preponderent urban, nu se merita sa iti iei diesel ; cordobele in general sunt destul de rare, in special 1.9 TDI ; sunt slabe sanse sa gasesti una la pret decent, cu taxa platita, fara probleme ; eu in locul tau m-as orienta catre un golf 4/5 , vw bora, seat leon/toledo/altea, skoda, cu motoarele 1.9 TDI daca ti neaparat; pe partea de caroserie vei gasi piese mai usor in caz de un accdident minor, valoarea la revanzare nu scade semnificativ si sunt masini cautate ;
eu nu am aceasta masina, mai multe detalii iti poate da andrei ; el are o cordoba 1.9 TDI intretinuta exemplar, ii poti cauta topicul in sectiunea " Cordoba Ta" :hi
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
ecstazi
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 26 Noi 2013, 13:08

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

26 Noi 2013, 13:51

n-am mai specificat ca aveam si dilema asta ca sunt putine Cordoba pe strazi nu mai vorbesc de piata, dar am gasit 2 masini la 3200 E din 2006
. Mi se pare ok pret/ an... de calitate nu prea stiu multe, dar totusi cred ca seaturil sunt masini. Stiu pe cineva are 500 mii km pe un toledo, deci cred ca seatul e masinaa.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

26 Noi 2013, 15:24

Orice masina e buna atata timp cat o intretii corespunzator si nu iti bati joc de ea; avand in vedere anul de fabricatie 2006, taxa de mediu mai mult ca sigur nu este platita, gresesc? aceasta te va costa ~peste 1000 euro asa ca ia in considerare si lucrul acesta in caz ca vrei sa o inmatriculezi pe numele tau ;cel mai bine mergi sa le vezi si sa le testezi la sange si in caz ca iti plac iei decizia ; gandeste-te bine daca se renteaza dieselul pentru ceeea ce faci cu el si ca sansele sa iei o masina buna la banii astia sunt cam mici ; probleme specifice ( injectoare / lant / turbina / martori in bord / directie ) nu au, sunt masini ok, ca si calitate sub VW si putin peste skoda ;
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
andrei.27kim
Mesaje: 2498
Membru din: 27 Mai 2008, 20:06
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

26 Noi 2013, 21:29

bgd_b92 scrie:
el are o cordoba 1.9 TDI intretinuta exemplar

Mersi de aprecieri :cheers

@ ecstazi : sa incerc sa iti fac un rezumat in ceea ce priveste experientele pe care le-am trait in +6 ani de cand am intrat in posesia masinii.
La momentul achizitiei am privit-o ca un best buy. Subiectiv vorbind masina ca design are linii foarte frumoase, spatiul interior este decent pentru 4 persoane medii(eu am mers doar in 2 cazuri cu 3 persoane pe bancheta si s-au plans de lipsa locului), calitatea interiorului desi nu se compara cu nici o masina din grup este totusi una buna(materialele folosite pe vw si skoda sunt de o calitate mai buna dar per total design'ul general este oarecum anost, dupa parea mea) dar dupa un numar de ani de mers pe drumurile patriei am parte de greierasi prin portiere si prin bord.
Un alt aspect semnificativ pe care l-am avut in vedere a fost dimensiunea portbagajul care intr-o Cordoba 6L este foarte incapator(exact de ce avem nevoie atunci cand mergem in concedii cu catel si cu purcel dupa noi).
Cat priveste motorizarea, nu am decat cuvinte de lauda la adresa tractorasului de 1.9 PD dar nu il recomand :tongue si am sa incerc sa iti explic si de ce. Eu personal am mers pe diesel pentru ca in momentul achizitiei era o perioada in care faceam destul de multi km(in primul an 18-20mii) asadar consumul era destul de important si nu in cele din urma motorina era mai ieftina ca benzina(ehe....ce vremuri... :roll: ), DAR daca nu faci decat ocazional spre rar drumuri in exteriorul orasului atunci nu iti recomand motorul diesel. In Iasi in aglomeratie imi consuma ~9%, iarna sare de 10%. In orice alta perioada a anului consumul nu scade sub 6,5 - 7 % asadar diferenta fata de un benzinar(desi exista in orice conditie de drum si trafic) nu este atat de mare incat sa renteze. Situatia devine favorabila la deplasarile extra-urbane unde consumul este in jur de 5-5.5%(in functie de cat de grea talpa ai si de incarcatura).
Desi se stie ca motoarele PD din grupul VAG sunt "blindate", "nemuritoare" si orice alte apelative vei mai auzi pe la colt de strada mai au si acestea cateva hibe. Prima buba majora de care sufera marea majoritate este volanta din kitul de ambreiaj(a mea da semne de oboseala de pe la 60 mii si o voi schimba la 90mii pentru ca este deranjat zgomotul pe care il face)(asadar verifica atent ambreiajul pentru semne de oboseala si sunete ciudate). Din cauza unei exploatarii defectuoase multi posesori se plang si de turbine stricate, EGR-uri infundate/stricate si diversi sensori care tin de partea de admisie(problemele astea apar indeosebi pentru ca in mersul anevoios din orase este foarte greu sa respecti regimuri de turatie care sa nu duca la aparatia depunerilor(calamina/vapori de ulei) pe traseul de admisie si turbina). Eu nu ma plang de astfel de probleme pentru ca am incercat mereu sa respect "legile nescrise" a utilizarii unui diesel(turatie in mers nu sta niciodata sub 2000-2200 ture, schimbul treptelor se face la 3000-3500 ture, nu stau cu ea pornita de aiurea la relantiu si etc.). Ca un sofer care constientizeaza ce se intampla sub capota masinii eu consider motorul diesel ca fiind un stres pentru deplasarile urbane si il recomand daca numarul km parcursi in exteriorul localitatii se apropie macar de numarul celor facuti urban.
Acum sa nu crezi ca sunt numai lucruri rele despre "tractorase" pentru ca in conditii de drum lung puterea motorului iti ofera un plus de siguranta la efectuarea depasirilor iar consumul iti gadila placut buzunarul :D

Alte probleme care sa afecteze platforma 6L Cordoba/Ibiza ar mai fi : sensibilitatea incuietorilor din usi("broastele") pentru ca acestea au prostul obicei sa cedeze cand tie lumea mai draga(nu este o problema care sa fie costisitoare dar este destul de greu de remediat), cablajul electric dintre caroseria masinii si capacul portabajului respectiv haion(nu este costisitor de inlocui)
si era sa uit una din cele mai importante aspecte : sensibiliteatea elementelor de directie(bielete si capete de bara) si a bucselor pentru ca suspensia originala a masinii este rigida si usor orientata spre sportivitate si nu spre confort(gen vw sau skoda).
Daca mai ai intrebari legate de orice aspect pe care l-am mentionat sau despre care vrei sa afli mai multe, nu ezita sa postezi.
:hi
Actual: '16 LEON 5F X-Perience 1.8 tsi DSG Navada White
'04 Ibiza 6L1 Aqua Green 1.2 12V AZQ
Ex: '08 LEON 1P1 Chrono Yellow 2.0 Tdi FR
'07 Cordoba 6L2 Blue Mar 1.9 Tdi AXR – the auto emotion sedan
 
ecstazi
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 26 Noi 2013, 13:08

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

26 Noi 2013, 23:33

andrei.27kim scrie:
bgd_b92 scrie:
el are o cordoba 1.9 TDI intretinuta exemplar

Mersi de aprecieri :cheers

@ ecstazi : sa incerc sa iti fac un rezumat in ceea ce priveste experientele pe care le-am trait in +6 ani de cand am intrat in posesia masinii.
La momentul achizitiei am privit-o ca un best buy. Subiectiv vorbind masina ca design are linii foarte frumoase, spatiul interior este decent pentru 4 persoane medii(eu am mers doar in 2 cazuri cu 3 persoane pe bancheta si s-au plans de lipsa locului), calitatea interiorului desi nu se compara cu nici o masina din grup este totusi una buna(materialele folosite pe vw si skoda sunt de o calitate mai buna dar per total design'ul general este oarecum anost, dupa parea mea) dar dupa un numar de ani de mers pe drumurile patriei am parte de greierasi prin portiere si prin bord.
Un alt aspect semnificativ pe care l-am avut in vedere a fost dimensiunea portbagajul care intr-o Cordoba 6L este foarte incapator(exact de ce avem nevoie atunci cand mergem in concedii cu catel si cu purcel dupa noi).
Cat priveste motorizarea, nu am decat cuvinte de lauda la adresa tractorasului de 1.9 PD dar nu il recomand :tongue si am sa incerc sa iti explic si de ce. Eu personal am mers pe diesel pentru ca in momentul achizitiei era o perioada in care faceam destul de multi km(in primul an 18-20mii) asadar consumul era destul de important si nu in cele din urma motorina era mai ieftina ca benzina(ehe....ce vremuri... :roll: ), DAR daca nu faci decat ocazional spre rar drumuri in exteriorul orasului atunci nu iti recomand motorul diesel. In Iasi in aglomeratie imi consuma ~9%, iarna sare de 10%. In orice alta perioada a anului consumul nu scade sub 6,5 - 7 % asadar diferenta fata de un benzinar(desi exista in orice conditie de drum si trafic) nu este atat de mare incat sa renteze. Situatia devine favorabila la deplasarile extra-urbane unde consumul este in jur de 5-5.5%(in functie de cat de grea talpa ai si de incarcatura).
Desi se stie ca motoarele PD din grupul VAG sunt "blindate", "nemuritoare" si orice alte apelative vei mai auzi pe la colt de strada mai au si acestea cateva hibe. Prima buba majora de care sufera marea majoritate este volanta din kitul de ambreiaj(a mea da semne de oboseala de pe la 60 mii si o voi schimba la 90mii pentru ca este deranjat zgomotul pe care il face)(asadar verifica atent ambreiajul pentru semne de oboseala si sunete ciudate). Din cauza unei exploatarii defectuoase multi posesori se plang si de turbine stricate, EGR-uri infundate/stricate si diversi sensori care tin de partea de admisie(problemele astea apar indeosebi pentru ca in mersul anevoios din orase este foarte greu sa respecti regimuri de turatie care sa nu duca la aparatia depunerilor(calamina/vapori de ulei) pe traseul de admisie si turbina). Eu nu ma plang de astfel de probleme pentru ca am incercat mereu sa respect "legile nescrise" a utilizarii unui diesel(turatie in mers nu sta niciodata sub 2000-2200 ture, schimbul treptelor se face la 3000-3500 ture, nu stau cu ea pornita de aiurea la relantiu si etc.). Ca un sofer care constientizeaza ce se intampla sub capota masinii eu consider motorul diesel ca fiind un stres pentru deplasarile urbane si il recomand daca numarul km parcursi in exteriorul localitatii se apropie macar de numarul celor facuti urban.
Acum sa nu crezi ca sunt numai lucruri rele despre "tractorase" pentru ca in conditii de drum lung puterea motorului iti ofera un plus de siguranta la efectuarea depasirilor iar consumul iti gadila placut buzunarul :D

Alte probleme care sa afecteze platforma 6L Cordoba/Ibiza ar mai fi : sensibilitatea incuietorilor din usi("broastele") pentru ca acestea au prostul obicei sa cedeze cand tie lumea mai draga(nu este o problema care sa fie costisitoare dar este destul de greu de remediat), cablajul electric dintre caroseria masinii si capacul portabajului respectiv haion(nu este costisitor de inlocui)
si era sa uit una din cele mai importante aspecte : sensibiliteatea elementelor de directie(bielete si capete de bara) si a bucselor pentru ca suspensia originala a masinii este rigida si usor orientata spre sportivitate si nu spre confort(gen vw sau skoda).
Daca mai ai intrebari legate de orice aspect pe care l-am mentionat sau despre care vrei sa afli mai multe, nu ezita sa postezi.
:hi

Una peste alta .. ai cumpara masina asta, in ideea in care ai sti cate stii la ora asta despre ea, dar n-ai mai avut-o nicio data?
Marturisesc ca imi place masina cum arata, interior/exterior, plus ca am aprx 3500 E si la acesti bani am gasit cordoba din 2006 full, ma rog cat poate sa insemne full la cordoba...
Ar mai fi Toledo care'mi place, dar mi se par elementele din bord prea vechi.
Cat despre km sa zic ca ar fi 1000 la fiecare 3 saptamani... undeva la 15000 pe an...
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

27 Noi 2013, 06:56

La 15.000 pe an clar nu se merita diesel...tine cont si de motorizarea mai mare ( taxe+rca mai mare) , faptul ca se incalzeste greu si ca un 1.9 tdi nu consuma chiar asa putin urban ( exceptie alh). Decizia o iei singur cel mai bine...esti pe un forum dedicat seat...daca mergi pe clubfiat toti iti vor spune sa-ti iei fiat desi sunt praf...i-ati o masina pt tine, care sa o poti intretine si ia in calcul eventualele reparatii la o masina diesel ( turbina/egr/injectoare) , care e loterie curara, pt ca nu sti cum a fost exploatata plus reviziile putin mai scumpe
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )

 
Avatar utilizator
andrei.27kim
Mesaje: 2498
Membru din: 27 Mai 2008, 20:06
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

27 Noi 2013, 07:16

Daca vanzatorul iti poate face dovada ca masina a fost servisata la timp si ca nu sa facut rabat la inlocuirea piselor si calitatea acestora, iar daca in urma unei verificari temeinice nu rezulta probleme si masina pare inchegata atunci da, as achzitiona-o.
Tine cont si de ce ti-a scria Bogdan in posturile anterioare, anume ca taxele sunt mai mari, motorul se incalzeste mai greu(in dimineata asta 1° afara iar dupa 7 km indicatorul de temp. a apei nu era inca la 90°) si pot aparea problemute pe viitor. Daca iti propui sa o tii din scurt, atunci te va multumi acesta masina, mai ales cand masini cu renume nu prea se pot tine de tine :tongue
Sa ne tii la curent cu planurile :cheers
Actual: '16 LEON 5F X-Perience 1.8 tsi DSG Navada White
'04 Ibiza 6L1 Aqua Green 1.2 12V AZQ
Ex: '08 LEON 1P1 Chrono Yellow 2.0 Tdi FR
'07 Cordoba 6L2 Blue Mar 1.9 Tdi AXR – the auto emotion sedan
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

27 Noi 2013, 09:10

Orice masina se strica..asta e inevitabil..motoarele astea sunt rezistente si fiabile, insa cum ti-a zis si andrei...un kit de ambreiaj + volanta te va costa ~2000 lei fara manopera daca nu ma insel..iar la benzinara ~500 lei. Asta il socotesti ca si consumabil...iar dieselul poate implica si alte costuri sau nu, depinde de noroc si modul in care a fost intretinuta / o intretii ; dar in caz ca pica, gandestete daca iti permiti reparatiile sau o lasi in parcare ; eu personal daca as avea sa zic 4000e cash, as cumpara masina la 3000-3200 maxim..restul i-as pune deoparte pt eventualele reparatii...si nicio masina nu e noua, deci va necesita inafara de consumabile (ulei filtre distributie - astea fac ~500 euro ) si alte maruntisuri, asta daca ai noroc ; eu cand mi-am cumparat ibiza am testat-o, am evaluat costul reparatiilor, am negociat pretul, am cumparat-o, apoi am dat ~100 euro in servis pt ulei, filtre, bielete, antigel, lichid frana, un cap planetara si alte maruntisuri iar pana acum nu am avut nicio problema de cand am luat-o...e 1.4 16v. Iti recomand sa casti bine ochii si sa o iei doar de la proprietar ( pe carte si talon) si ai grija la taxa de mediu
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
tibetan_afurisit
Mesaje: 955
Membru din: 10 Ian 2009, 16:53
Localitate: Braila

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

27 Noi 2013, 11:15

ecstazi scrie:
INtentionez sa-mi cumpar o masina si de ceva vreme ma tot uit dupa un Seat Cordoba 2006 1,9 TDI cu vreo 140 mii km.
Rog pe cei ce detin aceasta masina de mai mult de un an sa-mi zica daca se merita sa investesc, precizez ca nu o cumpar pt 2-3 luni ( cel putin 3-4 ani).


In caz ca vrei sa pui in balanta si Cordoba pe benzina:
-fabricatie 2005.aproape de 2006 al tau.in iunie la anu' 9 ani batuti pe muchie.
-120.000 km.in majoritate facuti in afara localitatilor.am fobie de aglomerari urbane. :yh
-motor 1.4 100cp,suficienta putere pentru un pensionar ca mine.
-fara probleme majore la acest capitol.doar sonda lambda(inainte de catalizator)m-a lasat pe la 50.000.cum pretul era undeva pe la 800-900 RON am last-o asa.nu am depistat diferente majore la consum.doar un usor tremurat la relanti pina se incalzeste.In rest nimic (doar distributia,ulei bun si filtre )
-consumul vad ca nu difera mult fata de fratiwer-ul Andrei,un 5,5 afara mers pina-n 90 (la stilul meu de mers 6,5-7 ) si in oras 11 cu clima pornita intotdeauna indiferent de vreme si anotimp.
La directie am schimbat doar bucsile la brat.Recent a doua pereche.am observat ca ma duc 60.000.Si un rulment spate pe la 100.000.In rest nimic.
La caroserie,cablajul de la portbagaj (eterna poveste la Cordoba ) si amortizoarele de la portbagaj dupa vreo 6 ani.In rest nimic.

In atentie este switch-ul de la pedala de frana care mai face figuri si ambreiajul care a inceput sa ma fluiere.Discret.Sa nu ma supere prea tare. :D

Una peste alta o masina care si-a scos banii cu varf.Si indesat.
Nu am luat ceva pe motorina si dupa cum au mers lucrurile nici nu o sa iau.Raman fan benzinare.
Seat Cordoba 1,4/100CP
http://exmeislibris.blogspot.ro/
Psihologu' de serviciu.
 
ecstazi
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 26 Noi 2013, 13:08

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

30 Noi 2013, 18:53

Va multumesc pt sfaturi, voi tine cont de ele, cat despre ce am hotarat: voi mergepe diesel in continuare, voi mai asepta o perioada pana voi gasi masina potrivita (iau in calcul si alte modele). Seat'ul care il gasisem era 3200 dar nu are timbru de mediu platit si ar costa aprox. 704 euro(poate cineva sa confirme acest lucru). Mai cautam !!!
 
Avatar utilizator
baies pavel
Mesaje: 13
Membru din: 29 Oct 2013, 20:16
Localitate: Bistrita

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

10 Dec 2013, 18:17

detin un seat cordoba an fabricatie 2006 cumparat anul asta in luna octombrie, 1.9 TDI euro 4, inmatriculat in Romania in septembrie 2013, detin factura pentru taxa, platita la 8 septembrie 2013, in valuare de 3450 lei.
Seat Cordoba 2006 1.9 TDI(AXR)/74Kw
BN 09 PIC
 
cristiL
Mesaje: 343
Membru din: 29 Oct 2008, 09:54
Localitate: Bucuresti

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

08 Oct 2014, 14:23

sar si eu aici, oarecum off topic: Andrei, referitor la volanta de la kitul de ambreiaj, poti sa-mi confirmi daca ce si cand aud eu este aceeasi problema? cand schimb din prima intr-a doua si dintr-a doua intr-a treia se aude un pacanit metalic enervant, cumva infundat, de undeva din zona ambreiaj - cutie de viteza (?). Merci

andrei.27kim scrie:
bgd_b92 scrie:
el are o cordoba 1.9 TDI intretinuta exemplar

Mersi de aprecieri :cheers
Seat Cordoba 1,4 85 CP
Luna Grey
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

08 Oct 2014, 15:35

este posibil daca auzi un clompa metalic sa fie de la ambreiaj, momentul cuplarii cand o parte din soc este preluata de arcurile discului. Teoretic nimic anormal, la mine la toate masinile detinute s a auzit asta, probabil tine si de stilul de a cupla ambreiajul.
In mod sigur daca il patinezi mai mult adica il cuplezi liin nu o sa mai auzi sunetul dar in mod sigur o sa il extermini inainte de vreme.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
cristiL
Mesaje: 343
Membru din: 29 Oct 2008, 09:54
Localitate: Bucuresti

Re: Pareri despre Seat Cordoba 1,9TDI,

08 Oct 2014, 15:53

aha. dar cloncanitul asta a inceput sa se auda abia anul asta (in anul 5 de viata al masinii). ambreiajul il calc pana la fund si brusc, inainte sa scot din prima si vreau sa bag intr-a doua, iar dupa ce bag intr-a doua iau piciorul lin (asa m-a invatat instructorul acu' 18 ani).

deci e ok, nu ma astept sa pice ceva?
Seat Cordoba 1,4 85 CP
Luna Grey

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori