Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

17 Oct 2008, 12:28

Da, asa este, sa nu se depaseasca zona de sus a jojei, dar acum depinde si cat de plana este suprafata pe care sta masina.
Preferabil sa fie putin sub zona maxima.
Daca se pune mai mult ulei decat este necesar se poate infunda epuratorul de gaze si atunci gazele de carter fac presiune, cu posibile urmari nefaste asupra simeringurilor.( la unele motoare sarea dopul pe unde se turna uleiul.)
Poti as mai scoti din el cu o seringa la care atasezi un varnis, pe care il introduci pe tubul jojei.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

17 Oct 2008, 12:41

Imagine

am marcat cu varful unui pix aproximativ nivelul
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

17 Oct 2008, 23:21

Imagine

:arrow: o poza ceva mai explicita...unde e sageata acolo este nivelul de ulei
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

18 Oct 2008, 10:46

Am rezolvat problema cu o seringa ...mersi de ajutor
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

19 Oct 2008, 17:35

Acum cateva zile am facut schimbul de ulei, iar acum la 34.700km mi s-a aprins martorul INSP. Este normal la km acestia sa se aprinda? si daca da, ce trebuie verificat la motor? :?:
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

19 Oct 2008, 17:38

Nimic, trebuie sa te duci la acel service unde ai facut schimbul si sa ii rogi pe mecanicii lui manivela sa reseteze alarma.
Probabil au uitat ca trebuie facuta si aceasta operatie. :shock:
Oricum este bine sa ceri si buletinul de analiza sa fii sigur ca nu ai nici o eroare.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

19 Oct 2008, 18:02

:? Problema este ca SEAT nu are sediu si la Bistrita , si am facut service-ul la un service particular , unde domnii mecanici nici nu ma gandesc ca ar stii ce se verifica cand se aprinde martorul INSP :cry: ; sper ca pe viitor sa se deschida reprezentanta SEAT si la Bistrita, ca sa ne putem duce masinile cu incredere :wink:
Mi-am resetat singur si vreau sa stiu daca la 34.700 km e normal sa se aprinda INSP :roll:
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

19 Oct 2008, 18:04

nu, nu este normal sa se aprinda, mai fa o scanare cu vag-com si vezi daca da erori. daca nu inseamna ca nu ai resetat bine.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

19 Oct 2008, 20:25

INSP apare la un anumit numar de km stabliti de fabricant sau apare si in cazul unor erori???Intreb pt ca masina e cumparata din germania si poate s-a umblat la kilometraj, cea ce nu cred fiindca am luat-o de la Seat :?:
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

19 Oct 2008, 20:34

Din cate stiu eu INSP apare la intervalul prestabilit din soft pentru schimbul de consumabile, si ar trebui sa apara la fiecare 15000km, ori la fiecare 10000km.
Probabil nu s-a facut resetarea cum trebuie, dar daca o faci cu o interfata vag si nu din buton atunci poti sa citesti daca apare un cod de eroare, ca tot pui interfata pe masina.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

19 Oct 2008, 20:42

O sa ii fac totusi si o verificare cu vag-com, desi nu cred ca are nevoie pt ca nu da semn de nici un fel de defect.
Mersi de ajutor , nu stiu ce m-as face fara voi :D
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
cristiL
Mesaje: 343
Membru din: 29 Oct 2008, 09:54
Localitate: Bucuresti

cum e 1,4 benzina?

29 Oct 2008, 11:55

Salutare tuturor,

Mi-am comandat un Seat Cordoba 1,4 benzina 85 CP care inca e in faza uterina. :lol: Am ales benzina pentru ca nu fac mai mult de 15.000 pe an, desi imi place la nebunie cuplul de pe Diesel. La drive-test nu aveau decat un 1,4 Diesel (care torcea ca o masina preparata din viteza a treia), asa ca nu stiu cum "se simte" 1,4 pe benzina.

Voi ce parere aveti de benzinarele voastre? Demaraj, depasiri? Cat de mare este cursa ambreiajului? (in vikend am condus un astra classic si porneam de pe loc ca acum 12, cand am luat carnetul :lol: ).
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

29 Oct 2008, 12:57

Salut.
Eu am motor ca al tau, si merge ok, primii 2000km merge mai greu, dar dupa,... rupe asfaltul.
Poate era nevoie de o cutie de viteze repartizata altfel, insa motorul este ok.
Cu o conditie, sa nu mergi cu ea precum cu o dacie, adica in oras nu prea ai loc de a IV-a asta daca vrei sa nu moara sub tine motorul.
Trebuie sa o tii undeva la 3000rpm pentru a beneficia de performantele motorului.
Cel mai bine o sa vezi cand vei primi masina si o sa mergi cu ea.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
iulian
gasalb
Mesaje: 642
Membru din: 15 Iun 2008, 18:29
Localitate: spania+constanta
Contact:

29 Oct 2008, 14:20

cand apare INSP,puteti reseta chiar voi,ca sa nu mai apara,bineinteles ca apare din nou,cand va fi momentul
eu am facut-o,am resetat INSP si OIL(cheia)=CITITI CARTEA,daca nu aveti cartea contactati-ma si va indic cum se face
eu si la furgoanele de la munca o fac,si apare mereu cheia la fiecare 15000 de km.
SEAT CORDOBA
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: motor....

20 Dec 2008, 12:28

Acum aproximativ o luna jumatate am facut schimbul de ulei si vreo 2000km parcursi, atunci nivelul la ulei era la nivel maxim(A) si acum cand am verificat este intre jumate si minim(B-C). Ulei am folosit Castrol 5 w 40 magnatec, sa fie de vina uleiul?? uleiul l-am cumparat din germania, data ce este trecuta pe ambalaj este cea de fabricatie sau de expirare???(01.06.07)
Despre repsol stiu ca a fost cumparat de mobil1 si ca acum nu se mai fabrica sau se va scoate din productie?!
Imagine
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori