Tobele sunt deja schimbate de atunci chiar. Cea din mijloc era doar o teava, acum e toba ce trebuia sa fie. Iar finala noua nu am gasit nicaieri sa comand, asa ca am fabricat una dintro toba de Passat ce semana oarecum cu a mea, dar nu avea si tevile pe directia necesara. Asa ca am modelat doar alte tevi. In final am "patit" ca Cupra galbena a lui Roger: nu mai scoate zgomotul dinainte ce arata cam ce poate. Acum e mai sleeper, pot veni acasa fara sa ma auda vecinii. Acum are alte chestii la rand de rezolvat: dupa ce a stat pe tusa o luna asteptand o piesa ce nu trebuia schimbata la ambreiaj (levierul ambreiajului si furca aferenta), trebuind doar sa fie schimbat kitul de ambreiaj, acum am de rezolvat bara fata in care a intrat un dishtept cu Passat ce mergea cu spatele cu viteza si s-a infipt cu carligul lui in dreptul proiectorului din stanga. Rezultatul: proiector spart, grila si bara gaurita. Cu chiu cu vai a reusit sotia sa obtina actele necesare de la el pentru amiabila si azi a depus dosarul la Bacau, la City Insurance, a carui agent constatator nu se deplaseaza in teritoriu. O saga intreaga de cand am plecat de acasa. Sper sa se aprobe dosarul macar pana vin, pentru ca stiu ca nu se respecta termenele legale de rezolvare. Am relatat pe scurt pataniile, ca aveam de scris un roman foileton.
Acuma rad eu oarecum, dar numai eu stiu ce draci am avut o luna si ceva. Asa ca il inteleg pe colegul Baltazar cu patania cu Bronec, care au fost si prin orasul nostru o vreme.