16 Dec 2016, 10:36
Pentru ca aveam inca un pitic ramas pe singura circumvolutiune de pe creier, am masurat presiunea facuta de pompa de benzina. Surpriza (oarecum) a fost ca facea 2,5 bari...decat, in loc de 3 cu motorul oprit. Simptomul era ca dimineata pornea mereu la a doua cheie (in sezonul rece doar) si oarecum balbait. Apoi toata ziua pornea normal. Asa ca am luat o pompa Bosch noua si am inlocuit-o pe cea originala. Rezultatul e ca azi dimineata a pornit exact cum stiam eu din anii trecuti, adica la a doua falfaire de motor (deci la prima cheie). In mers acceleratia e continua si constanta acum, fata de cum mergea cu pompa veche - avea un sut puternic undeva in zona 2000 rpm, apoi se linistea. Deci aviz celor cu problema asemanatoare - chiar si jumatate de bar mai putin poate influenta pornirea la rece.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...