Sa mai notam cate ceva pe-aci: dupa intalnirea din toamna de la Brasov am decis sa refac motorul la Fulgerica. Asa ca am desfacut motorul si, in loc sa schimb doar segmentii, am schimbat pistoanele cu totul - set complet nou. Cuzinetii aratau bine. A durat 2 zile toata operatiunea. Totul spalat/curatat ca la carte. Schimbat simeringuri supape si axe cu came. Culbutorii hidraulici goliti, curati de calamina, desfundati. A pornit foarte frumos, logic. Pana acum a facut rodajul. Am facut un drum de Sibiu cu 3 persoane la dus si 4 la intors. Cred ca tocmai s-a terminat rodajul, pentru ca Fulgerica nu si-a dezmintit porecla: se aseaza la drum excelent, mai ales incarcata. Te bazezi pe motor oricand, trage continuu pana pe la 140, in cazul ca depasirea o cere. Merge cu a 5-a si la 40km/h fara sa smuceasca. Consumul l-am facut de la plin la plin, dar calculat nu pe toata lungimea traseului. Plecat cu plin de acasa, Sibiu, revenire, oprire Fagaras la o cafea cu Hunter, facut plinul si venit acasa. 370 km cu 22 litri. Media 6,1...raspunsul la intrebarea...respectiva
Am consumat 2 borcane cu lichid de parbriz pe drumul asta, conditii de ploaie sau ninsoare pe alocuri. La cum am mers cu ea si la ce sarcina utila a avut, eu sunt foarte multumit.