23 Mai 2015, 07:03
Nu inteleg ce cauta Civicul si Golfurile in aceeasi fraza cu Arosa. De A6 nu mai discut, ca deja e blasfemie.
Plus ca nu inteleg ce fel de om da liniute la volanul lui A6, dar ma rog.
Masina ta prindea suta in 12.3 secunde, cand era noua. Acum, probabil in putin mai mult.
A6-le cel mai obosit posibil de 2.0 are 136 cp si prinde suta in 9.9 secunde.
In niciun caz n-ai "facut" niciun A6, chiar daca iti e resoftata masina. Dintr-o simpla resoftare la un 1.4 nu faci 0-100 cu 3 secunde mai rapid, sa fim seriosi.
Civic din nou imi e greu sa cred, doar daca nu cumva era un 1.4 S lesinat. Asa da, poate.
Golfurile poate, dar 4-le era ALH 100%.
Ideea e ca trebuie in primul rand sa intelegi ce inseamna un motor pe benzina si ce inseamna un motor diesel. Sa stii ca sunt principii total diferite de functionare, deci nu poti sa "iei" lucruri de pe una si sa pui pe alta.
Mai trebuie sa stii ca pe aici nu prea incurajam street-racingul, asa intre noi fie vorba.
Iar daca spui ca ai avea 10.000 lei de aruncat, inteleg ca iti place tare mult modelul acesta, pentru ca la 3000 euro gasesti masini pe benzina potente, care sa iti satisfaca mult mai bine placerile nfs decat biata Arosa diesel.
Aaa da, si nu ma pot abtine. Sper ca daca scoti catalizatorul si pui evacuare directa sa nu mai treci niciodata ITP-ul, iar talonul sa ti se suspende de catre politie urgent.
Eu unul m-am cam saturat de dieseluri de acum 20 ani, modificate, in spatele carora sa nu mai vezi nimic si sa inhalezi gaze greu de suportat atunci cand apasa acceleratia. Si asta ti-o spune un posesor de diesel de acu 20 ani, nemodificat, care nu scoate fum!
Si eu am doua rable vechi, dar am grija sa le intretin tehnic in stare ireprosabila, sa fie cat mai aproape de specificatiile impuse de fabricant, sa nu fiu pericol public pe drum.
Sa o stapanesti sanatos!
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB