Bine-ai revenit, Vlad. Mi se parea cunoscut peisajul din prima poza si nu stiam de unde Doar am cam o luna de cand am fost pe-acolo. Eroarea de care spui e din cauza ca n-a fost pusa bine distributia la masina. Impulsurile primite de la senzorul de turatie si cel de pe axa cu came trebuie sa ajunga la calculator in acelasi timp sau cu o diferenta bine stabilita si stiuta de acesta, prin programul din el. Asa isi face el avansul, care iar poate varia intre niste limite bine definite, functie de solicitarile la care e supus motorul. Astea insumate...deja banuiesc ca ti-ai dat seama, nu trebuie sa depasesca limitele stabilite de producator. Daca da, apar aceste faulturi si functionarea aiurita a motorului. Posibil ca unul din senzori sa joace putin , sa nu fie fixat bine, mai ales la cel de la axa cu came se poate intampla asta. Sau distributia poate fi pusa prost cu un dinte doar. Si vad ca mai ai ceva probleme cu senzorul de presiune din galeria de admisie, dar asta poate fi ca urmare a relantiului mai ridicat intermitent si nu fault real. Mai poti cauta sa nu traga aer fals pe undeva si asta sa forteze ECU sa ridice relantiul ca sa compenseze.
Parca era o interfata de IPod la rubrica vanzari la cineva, ca tot vroiai asa ceva.
LE: uite aici : viewtopic.php?f=93&t=18557&start=30 cu rezerva ca nu stiu daca e compatibila cu Gama. Intreaba si tu vanzatorul.