Pagina 2 din 2

Re: HEEELLLLP

Scris: 30 Dec 2011, 10:58
de AlinCulea
Sarumana ms foarte mult . deocamdata nu pot vedea pozele sunt inca la servici si sunt anumite restrictii. le vad cand ajung acasa. ti-am lasat un PM daca e da un bip si te sunt eu nu-i problema.

Re: HEEELLLLP

Scris: 30 Dec 2011, 13:01
de AlinCulea
am ajuns acasa am vazut pozele. deci furtunul ala al meu este o trecere directa a aerului direct in furtunul gros. mie daca ai obs in poze imi lipseste valva respectiva de langa clapeta de acceleratie. Multumesc frumos de poze bogdan si vb la telefon mai pe seara sa imi zici daca si tie ti se strange furtunul ala.

Re: HEEELLLLP

Scris: 30 Dec 2011, 14:19
de dany19940
Deci poate ai gasit explicatia de ce ti se strange acel furtun si iti merge motorul sacadat. Cred ca-i o supapa reglata sa se deschida la o anumita valoare doar. Am cautat in ETKA, dar n-am gasit nimic, din pacate. Poate te ajuta tot Bogdan cu codul ei.

Re: HEEELLLLP

Scris: 30 Dec 2011, 18:19
de AlinCulea
deci explicatia este sigura cred pana la urma oricum as dao tot nu e bine . am incercat sa obturez furtunul portocaliu si l-am introdus in stutu de la clapeta de acceleratie furtunul strangulat si-a revenit dar masina numai avea putere sa traga. am scos obturarea de pe furtunul portocaliu iar furtunul s-a strangulat din nou. am pus o teava de plastic pe in furtunul strangulat in idea sa il tin cat mai liber dar in acel moment turatia motorului a crescut cam pana la 1 mie de rpm si sta fara oscilatii dar nu este bine pentru ca se incinge motorul. cred ca pana la urma tre sa iau piesa aceea pe care o are si bogdan langa clapeta de acceleratie. dar nu stiu cum se numeste si nici ce cod are. caut de cateva ore pe net sa dau de ea pe alte forumuri dar nu am reusit. daca cineva stie cum se numeste ar fi perfect. ea practic cred ca ar trebui sa fie o valva.