Pagina 2 din 3

Re: Arosa fara modificari

Scris: 03 Oct 2011, 08:05
de AlinCulea
AlinCulea scrie:
deobicei merg cu ea in limitele normale , nu imi place sa imi bat joc de cauciucuri sau sa merg agresiv. pentru ca atunci consumu chiar o sa sara la vreo 7 litri sau chiar 8.



http://www.cars-of-europe.com/seat/seat ... 1256.shtml

Re: Arosa fara modificari

Scris: 08 Oct 2011, 18:08
de Andrei
speram ca te-ai simtit bine cu noi aseara! te mai asteptam!

Re: Arosa fara modificari

Scris: 08 Oct 2011, 18:47
de aLeXx
retardel scrie:
speram ca te-ai simtit bine cu noi aseara! te mai asteptam!


+1

Re: Arosa fara modificari

Scris: 09 Oct 2011, 09:38
de AlinCulea
dap ne mai vedem :P oricum va multumesc pentru primirea in club. aveti masini frumoase sa le stapaniti sanatosi.

Re: Arosa fara modificari

Scris: 09 Oct 2011, 12:58
de Andrei
fiecare masina e frumoasa :D la fel si a ta ! te mai asteptam !

Re: Arosa fara modificari

Scris: 09 Oct 2011, 16:52
de aLeXx
a ta e cea mai cea... caterinca maxima :) imi place maxim sincer :)

ne vedem vineri ;) sau daca mai vrei stai geana pe topicul de spontane ...

Re: Arosa fara modificari

Scris: 10 Oct 2011, 07:42
de AlinCulea
sarumana ms frumos :P ne vedem vineri daca nu o fi vreun viscol dala urat :))))

Re: Arosa fara modificari

Scris: 10 Oct 2011, 13:05
de Andrei
Doamne ajuta!:))

Re: Arosa fara modificari

Scris: 10 Oct 2011, 13:44
de gamer555
nu am prea apucat sa analizez in detaliu masinuta vineri. o sa vreau sa urc si eu intr-una din asta, chiar sunt curios care e senzatia. te asteptam sa devii un "obisnuit" al intalnirilor

Re: Arosa fara modificari

Scris: 11 Oct 2011, 07:49
de AlinCulea
np. ne vedem vineri daca e. oricum pana vineri mai este. deocamdata am ceva problemute cu ea incat o sa incerc sa le rezolv pana vineri.

Re: Arosa fara modificari

Scris: 11 Oct 2011, 08:07
de minibogdan
ce probleme? poate iti putem da ceva sfaturi

Re: Arosa fara modificari

Scris: 11 Oct 2011, 10:20
de AlinCulea
Problema IGR ( cred ca asa se scrie corect ) rezolvata - Mers la service , curatat - desfundat mi s-a explicat ca este un mecanism pentru recilcularea aerului si noxelor si ca trebuie mers un pic mai turat cu ea.

am pus-o pe tester dupa aceea diagnoza full nu are nicio problema. sterse erorile din calculatorul masinii si reglajul facut cu ajutorul interfetei de soft. masina in momentul asta functioneaza in parametrii normali.

sambata o sa ii schimb senzoru de temperatura de la apa. face figuri cand arata normal cand numai arata nimic.
tot sambata o sa schimb niste furtunase tot pentru recilcularea aerului care au zis ca s-au cam inmuiat de la caldura si trebuie inlocuite. si cam atat

Re: Arosa fara modificari

Scris: 11 Oct 2011, 17:15
de minibogdan
da... bine faci cu senzorul ala de temperatura, cred ca e o problema generala la acest model,

si eu l-am schimbat.

Pai e bine ca ai rezolvat problemele. Drumuri bune, in legatura cu evacuarea ti-am lasat PM.

Re: Arosa fara modificari

Scris: 23 Dec 2011, 09:22
de AlinCulea
salutari tuturor. bine v-am regasit. scuze ca nu am mai dat nici un semn de viata. am fost plecat, very busy si din pacate umblu cu bestia prin service-uri pentru nimeni nu isi da seama cam ce are :))))) asa ca voi fi foarte scurt si la obiect.
1: la capacul de la motor in partea stanga sus exista un furtunel care se uneste cu capacul de la motor si acela dupa ce pornesti motorul se strange in asa fel incat face vid ceva si scade turatiile motorului. voi posta niste poze facute aseara in urma curiozitatii mele in legatura cu el. daca scoti acel furtun masina pe liber sta la 1 200 rotatii ( cu alte cuvinte se accelereaza singura) daca are cineva idee sa imi zica ce reprezinta acel furtun as fi recunoscator.

2: EGR-ul face probleme. martorul de Check Engine sta aprins parca este un pom de craciun. din cauza acelei piese apar probleme si la bujii. l-am dat jos l-am curatat am curatat contanctele ( a durat doua zile si se aprinsese iarasi ) inebunesc. se pare ca lupo-urile si arosele au cam aceeasi problema cade EGR-ul la ele ca la draci. daca are cineva idei mai bune in afara de sa dau 700 de ron pe unul nou sa ma anunte.

In rest toate cele bune, i-am pus xenoane si leduri in pozitii si la plafoniera. vor urma alte schimbari dar mai pe la vara incolo. deocamdata tre sa o pun la punct cu mecanica motorului. sa numai vad becul ala aprins :)))) ori il scot de tot si am terminat treaba :))))

Re: Arosa fara modificari

Scris: 23 Dec 2011, 09:44
de dany19940
1) "la capacul de la motor in partea stanga sus exista un furtunel care se uneste cu capacul de la motor" - nu stiu ce intelegi tu de textul asta. Poate vroiai sa spui ceva de filtrul de aer. Daca da, acela e pentru recirculare gaze nearse.
2) Din cate imi aduc aminte, valva EGR la motoarele de 1000 cmc e situata direct pe chiulasa si de aici e posibil sa apara problemele lor. Nu curge ceva antigel cand o demontezi? Cred ca va trebui s-o schimbi pana la urma. Posteaza si tu erorile aparute la motor.