salutari tuturor. bine v-am regasit. scuze ca nu am mai dat nici un semn de viata. am fost plecat, very busy si din pacate umblu cu bestia prin service-uri pentru nimeni nu isi da seama cam ce are
)))) asa ca voi fi foarte scurt si la obiect.
1: la capacul de la motor in partea stanga sus exista un furtunel care se uneste cu capacul de la motor si acela dupa ce pornesti motorul se strange in asa fel incat face vid ceva si scade turatiile motorului. voi posta niste poze facute aseara in urma curiozitatii mele in legatura cu el. daca scoti acel furtun masina pe liber sta la 1 200 rotatii ( cu alte cuvinte se accelereaza singura) daca are cineva idee sa imi zica ce reprezinta acel furtun as fi recunoscator.
2: EGR-ul face probleme. martorul de Check Engine sta aprins parca este un pom de craciun. din cauza acelei piese apar probleme si la bujii. l-am dat jos l-am curatat am curatat contanctele ( a durat doua zile si se aprinsese iarasi ) inebunesc. se pare ca lupo-urile si arosele au cam aceeasi problema cade EGR-ul la ele ca la draci. daca are cineva idei mai bune in afara de sa dau 700 de ron pe unul nou sa ma anunte.
In rest toate cele bune, i-am pus xenoane si leduri in pozitii si la plafoniera. vor urma alte schimbari dar mai pe la vara incolo. deocamdata tre sa o pun la punct cu mecanica motorului. sa numai vad becul ala aprins
))) ori il scot de tot si am terminat treaba
)))