Fulgerica a primit o curatare la injectoare, ca tot nu aveam ce face in izolare. Nu am facut poze, ca numai la asta nu ma gandeam. Am facut o instalatie cu un furtun pe intrare, pe care il umpleam cu spray de curatare frane sau carburatoare, cuplat la pistolul de aer, compresorul reglat la 4 bari, si aplicam tensiune pe injector. Nu neaparat 12V, eu am folosit o baterie de 6V. Am repetat procedura pana cand jetul eliminat prin cele 2 duze a iesit uniform si egal pe ambele. Pe exterior nu prea era calamina depusa, iar ce era s-a dus repede. Pornirea este mai usoara acum, mersul e stabil, adica fara nicio variatie de turatie pe tester.
Apoi am pus jentile de vara, vopsite de vreo 2 luni in Bucuresti, cu nepretuitul ajutor al lui vw_60. Pe fata am pus 2 gume noi Goodyear Eagle F1, iar pe spate au ajuns cele vechi de pe fata Uniroyal RainSport 3. Urmeaza proba de drum candva azi.
.
.
.
Capacele erau la uscat dupa spalare.