1. De ce sa inchizi ochii cand conduci?
Verifica si tu cum se inchide capota, prinde zavorul 2 dinti sau doar unul? Se poate regla sa tina mai bine, plus ca mai sunt si cele 2 tampoane de cauciuc din colturi, care sunt tocmai pentru "arcuirea" capotei cand e inchisa.
2. Acel opritor se slabeste in timp. In primul rand verifica daca suruburile lui de fixare in portiera sunt stranse. Deschizi usa la maxim si, inspre portiera, pe langa zavor, gasesti cele 2 suruburi de fixare. Strangele. Apoi vezi prinderea pe stalp si surubul de M6 care prinde opritorul de partea fixa de pe stalp. Daca toate sunt stranse si el tot pocneste...schimba-l cu altul, nu sunt scumpe. Se schimba prin portiera, dai jos plasticul de jos de la usa, scoti difuzorul, apoi desfaci cele 2 suruburi de fixare. Faci invers la remontare.
3. Verifica in primul rand colierele la baterie si sigurantele de pe baterie(de fapt nu stiu daca la motorul de 1000 sunt ca la mine). Apoi verifica cablul de masa, la prinderea de caroserie. Mai oxideaza si nu mai face contact.
4. Chestia cu consumul urban mic la motoare mici e un banc, in cele din urma, mai ales in oras. Are nevoie de "suc" ca sa miste caroseria aia. De fapt consuma cam la fel cu cel de 1,4/16 v si 100 CP. Doar ca ala consuma din alte motive, nu din lipsa de forta!
In rest, multi km sa ai cu ea, fara reparatii. Si poate ne prezinti si noua jucaria, ca suntem inca putini la categoria ei !