Pagina 23 din 26

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 30 Iun 2015, 21:02
de GtSport
Am reusit intr-n sfarsit in mare viteza sa instalam franele pentru a ajunge la circuit sambata.
Am inceput cu franele fata si cu o incercare de a face furtune de racire (brake ducts) in genul masiniilor de curse, a iesit ceva rudimentar, care aducea un zgomot infernal ca de compresor dupa 120 km/h:


Imagine Imagine
Imagine Imagine


Din pacate nu am fost de fata si nu au fost facute dupa specificatiile mele, adica sa aduca aer in centrul discului, de unde iau vanele aer, au ajuns doar pe lateral.
De asemenea, am constatat ulterior ca nu au fost etrierii perfect centrati cu saibele venite in kit.
Asta e rezultatul:

Imagine Imagine

Apoi a fost randul franelor spate de S3, instalarea a fost destul de usoara, fara probleme:


Imagine Imagine


Finalul arata cam asa:

Imagine Imagine


In viteza, vineri la ora 11 noaptea am terminat o geometrie in graba, aproximativa.
Dupa doar 30 de tururi pe Adancata, am reusit sa distrug aproape complet un DMACK Trackday nou nout, foarte posibil datorita geometriei:


Imagine


Din pacate si brake ducts-urile au facut mai mult rau decat bine. Au iesit din scuturile de praf, si nu au mai adus aer dupa scuturi, in vanele discurilor. Mai mult, scuturile nu au lasat discurile sa se ventileze normal.
De asemenea, placutele fiind noi si groase, iar etrierii putin spre interior fata de disc, placuta exterioara nu se retragea destul ramanand intr-un semicontact permanent cu discul.
Toate acestea au dus la temperaturi, lichid nou Castrol RBF fiert si viteza maxima cu ~10Km/h mai putin ca ultima oara. Am fost de asemenea mai incet cu 1.5-2 seconds pe tur. :(

Asa arata acum etrierii, au devenit visinii:


Imagine Imagine


Viteza mai mica pe toate liniile drepte poate avea doua cauze. Erau 28 de grade afara si eu am mers cu avansul mai mare ca data trecuta cand erau 18-19 grade sau rotile mergeau putin infranat. Ulterior am ridicat-o pe rampa si am vazut ca nu continua sa se roteasca dupa un impuls.
Nu stiu exact care e cauza exacta, sau poate ambele.

Urmeaza, o vizita la alt mecanic, care va reface brake ducts-urile si va centra corect etrieri. Apoi schimbarea filtrului de benzina si loguri. Din pacate, am ulei scurs sub cutie, sper sa fie doar lichidul de frana care a dat afara din vas. Acum 2 luni am schimbat un rulment in cutie, e posibil sa nu fi fost etansata corespunzator. :(

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 30 Iun 2015, 23:48
de LIFEPHORM
Mweam! :|

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 01 Iul 2015, 00:10
de gamer555
Felicitari pt perseverenta, pana la urma va iesi ceva pe gustul tau ;)

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 01 Iul 2015, 00:19
de volvol
Chiar este nevoie de acele ducte? :) Arata ca o improvizatie si placutele/discurile noi ar trebui sa reziste mult mai bine la temperatura ... doar de asta ai facut upgrade-ul.:)

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 01 Iul 2015, 06:43
de GtSport
Pfff, cateodata sunt atat de dezamagit, as renunta la tot, dar am sperante ca saptamana viitoare se va rezolva totul. :(

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 08 Iul 2015, 12:45
de GtSport
Au ajuns noile Ultraleggera! Happy!!!!! :yh
De data asta sunt Matt Graphite Silver, culoarea pe care mi-o doream:

Imagine Imagine
Imagine Imagine

Deabia astept sa vad cum arata pe masina! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 08 Iul 2015, 13:19
de Roger
Wow :yah :yah

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 08 Iul 2015, 14:33
de GtSport
:cheers Ms frumos!

Voi, echipa de Bruxelles, nici un trackday de vara?

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 08 Iul 2015, 15:22
de Razvan-BBY
Super Upgrade-ul de frane si mai ales felicitari pt OZ-uri
:cheers :hi

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 08 Iul 2015, 15:42
de GtSport
Multumesc frumos! Din pacate franele nu au fost instalate corect, abia astept sa fie tot gata sa ma pot bucura de masina. :)

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 08 Iul 2015, 15:42
de Roger
GtSport scrie:
:cheers Ms frumos!

Voi, echipa de Bruxelles, nici un trackday de vara?


Pe gamer il mananca. Chiar azi am vorbit cu el de Nring.
Din pacate eu nu m-as mai da cu Volvo, am vazut ce (NU) poate, iar seatul il am in Romania.

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 08 Iul 2015, 18:34
de GtSport
Cred ca e fun si cu Volvo, am vazut si cu Ford Transit. :))
Ar mai fi varianta Suzuki Swift de inchiriat.

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 09 Iul 2015, 10:21
de Cosmin
Frumos, Teo! Felictari! :hi

PS: Schimba mecanicul :(

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 09 Iul 2015, 11:18
de GtSport
Am plecat la circuit cu un rulment la roata nestrans ultima data, am jumulit un cauciuc. Mi-a ajuns!
Acum e la alt mecanic, care a centrat etrierii perfect si mi-a spus ca imi curge uleiul din cutie. Avand in vedere ca schimbasem un rulment in cutie, ghici cine e vinovat.

Asa ca ramane sa dea cutia jos, sa o curete perfect unde se etanseaza, apoi sa o lipeasca bine cu material de calitate. Apoi va reface aerisirile la frane, care duceau aerul total aiurea. Mi-a comandat alte scuturi, pe care le va decupa si va suda un cot pentru furtun, abia astept sa vad ce iese. Trebuie sa-mi prinda un far care se misca, sa-mi schimbe filtrul de benzina, sa-mi anuleze surubul dintre aripa si contra-aripa si sa-mi desfaca surubuile pentru geometrie spate, care cica "nu se mai desfac".

Numai mie imi trebuie mecanic dupa mecanic. :(

Re: Leoaica Alba - Cupra

Scris: 15 Iul 2015, 12:47
de GtSport
As vrea sa sumarizez cam ce am facut pana acum si ce ar mai trebui facut, daca aveti sugestii, feel-free. ;)


Modificari pana acum:

S3 Intercooler
Admisie EVO-MS
Evacuare Blueflame full 3" cu catalizator race 100 celule
NGK Irridium BKR8EIX cu o clasa mai reci
Pompa de inalte APR
Regulator de presiune combustibil RS4
Ambreiaj Southbend Stage 3 Endurance + volant masa simpla
Metal side-to-side shifter bracket - 1J0711203L
Brate TT cu pivoti reglabili
Suspense Bilstein B16 PSS10
Bare stabilizatoare H&R 26/24
Diferential Wavetrack
BSH Pendulum mount
Vibratechnics lower mount insert
Suruburi/Saibe pentru semipunte (N90823501 and 7M3499349A)
Suport motor+cutie 034 Motorsport
Kit frane fata AP Racing, etrieri 6 pistoane, discuri flotante 355mm + placute Carbotech RP2
Furtunase de frana cu camasuta metalica HEL (spate) Goodridge (fata)
Frane spate S3/R32 + placute Ferodo DS2500
Jante Team Dynamics 18" 8J ET45 + Dmack Trackday 225/40/18 - circuit
Jante OZ Ultraleggera 18" 8J ET45 Matt Graphite Silver + Michelin PSS 225/40/18 - strada
OEM Cupra Orion 18" 7.5J ET51 + Dunlop Winter Sport 4D 225/40/18 - iarna


Inlocite:

Etrieri Cupra/S3 + discuri Tarox F2000 + placute Carbotech RP2
BSH mount insert
Jante OEM Seat Leon FR ALHIOTH 17" 7J ET54 + semislickuri Federal FZ 201 225/45/17
Jante BBS VZ032 17" 8J ET50 + semislickuri Federal FZ 201 225/45/17
Jante OZ Ultraleggera 18" 8J ET35 Matt Black
Placute fata Ferodo Racing DS2500


De facut:

Brake ducts
Placute de strada Carbotech 1521
Ground Control Top Mounts
TyrolSport DeadSet Rigid Subframe Collar Kit
Baterie Braille B14115 Advanced AGM Lightweight Racing Battery 5Kg
Forge Catch Can
THS/do88/Peron Intercooler
Aripi SRS-TEC
GFB DV+ T9351 pentru VAG 2,0L TFSI