Re: Leoaica Alba - Cupra
Scris: 30 Iun 2015, 21:02
Am reusit intr-n sfarsit in mare viteza sa instalam franele pentru a ajunge la circuit sambata.
Am inceput cu franele fata si cu o incercare de a face furtune de racire (brake ducts) in genul masiniilor de curse, a iesit ceva rudimentar, care aducea un zgomot infernal ca de compresor dupa 120 km/h:
Din pacate nu am fost de fata si nu au fost facute dupa specificatiile mele, adica sa aduca aer in centrul discului, de unde iau vanele aer, au ajuns doar pe lateral.
De asemenea, am constatat ulterior ca nu au fost etrierii perfect centrati cu saibele venite in kit.
Asta e rezultatul:
Apoi a fost randul franelor spate de S3, instalarea a fost destul de usoara, fara probleme:
Finalul arata cam asa:
In viteza, vineri la ora 11 noaptea am terminat o geometrie in graba, aproximativa.
Dupa doar 30 de tururi pe Adancata, am reusit sa distrug aproape complet un DMACK Trackday nou nout, foarte posibil datorita geometriei:
Din pacate si brake ducts-urile au facut mai mult rau decat bine. Au iesit din scuturile de praf, si nu au mai adus aer dupa scuturi, in vanele discurilor. Mai mult, scuturile nu au lasat discurile sa se ventileze normal.
De asemenea, placutele fiind noi si groase, iar etrierii putin spre interior fata de disc, placuta exterioara nu se retragea destul ramanand intr-un semicontact permanent cu discul.
Toate acestea au dus la temperaturi, lichid nou Castrol RBF fiert si viteza maxima cu ~10Km/h mai putin ca ultima oara. Am fost de asemenea mai incet cu 1.5-2 seconds pe tur.
Asa arata acum etrierii, au devenit visinii:
Viteza mai mica pe toate liniile drepte poate avea doua cauze. Erau 28 de grade afara si eu am mers cu avansul mai mare ca data trecuta cand erau 18-19 grade sau rotile mergeau putin infranat. Ulterior am ridicat-o pe rampa si am vazut ca nu continua sa se roteasca dupa un impuls.
Nu stiu exact care e cauza exacta, sau poate ambele.
Urmeaza, o vizita la alt mecanic, care va reface brake ducts-urile si va centra corect etrieri. Apoi schimbarea filtrului de benzina si loguri. Din pacate, am ulei scurs sub cutie, sper sa fie doar lichidul de frana care a dat afara din vas. Acum 2 luni am schimbat un rulment in cutie, e posibil sa nu fi fost etansata corespunzator.
Am inceput cu franele fata si cu o incercare de a face furtune de racire (brake ducts) in genul masiniilor de curse, a iesit ceva rudimentar, care aducea un zgomot infernal ca de compresor dupa 120 km/h:
Din pacate nu am fost de fata si nu au fost facute dupa specificatiile mele, adica sa aduca aer in centrul discului, de unde iau vanele aer, au ajuns doar pe lateral.
De asemenea, am constatat ulterior ca nu au fost etrierii perfect centrati cu saibele venite in kit.
Asta e rezultatul:
Apoi a fost randul franelor spate de S3, instalarea a fost destul de usoara, fara probleme:
Finalul arata cam asa:
In viteza, vineri la ora 11 noaptea am terminat o geometrie in graba, aproximativa.
Dupa doar 30 de tururi pe Adancata, am reusit sa distrug aproape complet un DMACK Trackday nou nout, foarte posibil datorita geometriei:
Din pacate si brake ducts-urile au facut mai mult rau decat bine. Au iesit din scuturile de praf, si nu au mai adus aer dupa scuturi, in vanele discurilor. Mai mult, scuturile nu au lasat discurile sa se ventileze normal.
De asemenea, placutele fiind noi si groase, iar etrierii putin spre interior fata de disc, placuta exterioara nu se retragea destul ramanand intr-un semicontact permanent cu discul.
Toate acestea au dus la temperaturi, lichid nou Castrol RBF fiert si viteza maxima cu ~10Km/h mai putin ca ultima oara. Am fost de asemenea mai incet cu 1.5-2 seconds pe tur.
Asa arata acum etrierii, au devenit visinii:
Viteza mai mica pe toate liniile drepte poate avea doua cauze. Erau 28 de grade afara si eu am mers cu avansul mai mare ca data trecuta cand erau 18-19 grade sau rotile mergeau putin infranat. Ulterior am ridicat-o pe rampa si am vazut ca nu continua sa se roteasca dupa un impuls.
Nu stiu exact care e cauza exacta, sau poate ambele.
Urmeaza, o vizita la alt mecanic, care va reface brake ducts-urile si va centra corect etrieri. Apoi schimbarea filtrului de benzina si loguri. Din pacate, am ulei scurs sub cutie, sper sa fie doar lichidul de frana care a dat afara din vas. Acum 2 luni am schimbat un rulment in cutie, e posibil sa nu fi fost etansata corespunzator.