Pana la urma am luat un loc 3, la 0,1 sec de locul 2, in conditiile in care cele 2 M4 de pe primele locuri aveau remapare AcSchnitzer nedeclarata pentru a intra in clasa super-sport. Masina a fost lesina grav, intercoolerul de s3 nu face fata pe circuit la 49 de grade la nivelul asfaltului. Faceam cu aproximativ 10km/h mai putin pe linia dreapta.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WmUr1kZ0H_M[/youtube]
Ieri am facut o revizie, am realizat abia acum o saptamana ca masina are 7 ani si nu am schimbat distributia pana acum. Am pus o pompa de apa HEPU si role INA. Vechea curea arata de parca ar mai fi putut sustine 7 ani de abuz:
...dar camfollowerul nu:
Din pacate nu totul a mers perfect, filetul in care sta tamponul de motor era distrus, nu stiu cum s-a intamplat asta:
A reusit mecanicul sa-l repare cat de cat si sa puna un surub mai lung, zice ca e ok acum.
Am decis sa schimb uleiul Motul Racing 300V 5W40 cu Millers Nanodrive 10W50 mai vascos si mult mai rezistent la temperaturi mari.
In sfarsit nu mai pierd lichidul de parbriz, aveam acesta problema de ceva vreme, o garnitura era terminata pe traseu.
Si din pacate la iesirea din service am atins bara fata, am o zgarietura de 1cm chiar in buza de jos.