Las si fisa dyno aici, dupa cum vedeti am reusit un 381 cp cu un cuplu de camion, daca nu ma insel, si nu o fi o eroare de dyno, e cel mai mult pe care l-am vazut reusit din turbo stock K04:
Pentru ca nu cred ca e bine sa mai risc cu acest motor, care se apropie de 95k km, este momentul pentru o revizie si upgrade. Tocmail am comandat:
https://www.bar-tek-tuning.com/2-0l-tfs ... -set-mahlePistoane forjate Mahle 83mm bore si compresie 9.3:1
Biele Bar-Tek I Beam light rods - CR-MO forjat - ei spun ca sunt capabile de 1000hp
Cuzineti ACL Motorsport
bolturi biele ARP 2000 3/8 inch
ARP 2.0 TFSI Head Stud Kit - kitul de bolturi chiulasa
Iar turbina a fost trimisa la The Turbo Engineers ptr hibridizare. Sper sa fie un upgrde, nu downgrade pentru FWD pe circuit, diferentialul Quaife nu face minuni.