important e ca intr-un final au reusit
au pus masina pe stand-ul de amortizoare cu bateria data jos (tamponul este localizat undeva sub baterie)...si au inceput sa tina de diverse chestii in stanga motorului...unde era si sursa zgomotului - undeva in stanga spre roata ..si l-au dibuit
din pacate de fiecare data cand s-a verificat masina in trecut nu s-a verificat niciodata acest tampon...s-au facut verificari de rampa, de amortizoare, flanse, rulmenti etc. dar niciodata nu s-a verificat aceasta piesa.
zgomotul era ca o sticla de apa pe jumatate plina pe care o tot zgaltai usor...nu stiu cum sa il descriu exact...nu era deloc fier pe fier...era mai mult ca si cum ceva din cauciuc ar fi fost desprins - daca nu cunosti masina cu greu iti dai seama ca nu e normal zgomotul...nu facea decat la mers incet pe denivelari doar cu motorul cald si mai mult cu volanul virat spre dreapta....probabil ca la inceput tamponul nefiind atat de uzat se auzea si mai putin...si era si mai greu de localizat...cu timpul s-a agravat si a devenit mai clara problema
tamponul este o piesa destul de mare si grea care leaga cutia de motor - nu am gasit nicio poza elocventa pe net
are in interior numai cauciuc pentru a absorbi socurile...probabil cu timpul cauciucul ala din interior s-a uzat