Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
bretonel
Subiect Autor
Mesaje: 112
Membru din: 22 Mar 2009, 11:37
Localitate: Craiova

LEON cu volan pe dreapta

27 Mar 2009, 13:49

Salut,
in primu rand vreau sa va felicit pentru comunitatea pe care ati creat-o, din care sper sa fac si eu parte.De cateva saptamani citesc in fiecare seara(pana dimineata) forumul si am devenit fan leon chiar daca nu am urcat intr-unul pana acum...
Ce e cu volanul pe partea dreapta... problema cea mai mare este ca parintii mei locuiesc in anglia si din motive pur financiare sunt sortit sa conduc o masina cu volan pe dreapta. Am permis de aproape 2 ani,dar e prima masina si sunt tot incepator.O sa invat direct pe RHD pentru ca oricum nu am alta obisnuintasau reflex pe care sa il schimb :oops: :?
Trebuie totusi sa le multumesc alor mei pentru gusturile pe care le au.

Mie mi-a placut din totdeauna 1M, dar cred ca LEON 1P are un mare plus :lol: daca a reusit sa ii impresioneze pe ai mei incat sa o cumpere pe loc (rate, ma rog...).
Si asa m-am ales cu o masina cu volan pe dreapta cu care voi fi nevoit sa ma descurc prin oras cred ca nu e vreo problema...bara la bara.Si daca e leon...ce mai conteaza :D :D :D

Sper ca nu v-am plictisit cu povestea , dar pentru a nu fi injurat am tinut sa spun ca nu din figuri (mai sunt si din craiova si am mai auzit discutii :? ), ci din necesitate am problema asta cu volanu.
SEAT LEON 1.9 TDI STYLANCE
Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: LEON cu volan pe dreapta

27 Mar 2009, 13:52

Pai in primul rand bine ai venit printre noi si prezinta-ne si noua cateva poze cu masina.
 
Avatar utilizator
bretonel
Subiect Autor
Mesaje: 112
Membru din: 22 Mar 2009, 11:37
Localitate: Craiova

Re: LEON cu volan pe dreapta

27 Mar 2009, 14:05

completari...