Cosmin, distanta verticala dintre prinderi este aceeasi. Gena grupului VAG s-a respectat si aici
Sistemul este conceput doar din etrier, culisarea se face strict pe cele 6 pistonase, placutele intra in etrier si ies din el fara sa mai fie nevoie sa desfac ceva pentru a le schimba cand se uzeaza...
Sunt cateva adaptari de facut, cum ar fi un sistem de ranforsare custom care preia din energia produsa de forta de franare, niste suruburi serioase, si inele de centrare pentru discurile de Mercedes care au alt diametru central... cu un info serios, s-au realizat
GTSport: La montaj nu am avut posibilitatea sa aerisesc franele printr-un sistem vacuumatic, totul s-a facut la "picior". Este insa foarte greu pentru ca etrierii opun rezistenta serioasa.
Nu am apucat nici sa fac bedding corect dupa, setup-ul discuri + placute este unul "street", asadar cu putina rabdare o sa se uzeze bine insa in mai mult timp. Nu ma grabesc...
Astazi am rezolvat problema aerisirii vacuumatice si vreau sa zic ca totul este WOW acum! Am o cursa de pedala de frana de maxim 7-8 mm.
A fost pentru prima data de cand am masina cand pur si simplu mi-a fost frica sa dozez intensitatea apasarii pe pedala de frana de frica sa nu ma urc pe parbriz prin centura de siguranta! Impreuna cu sistemul R32 spate plus un setup decent de suspensie si un semi-slick cred fara exagerare ca sistemul se apropie 80% de unul similar cu un al unui supercar...