Deoarece a trebuit sa umblu la motor si sa dau cutia jos am facut si urmatoarele schimburi:
- Ulei Castrol Edge 5w30 - 127.500 km (s-a mai facut un schimb la 119.000)
- Filtru Ulei MANN
- Bujii 4 electrozi Bosh
- Ambreiaj Sachs
- Telescoape spate Kayaba
Pe langa acestea, am schimbat clapeta de acceleratie cu tot cu garnitura si etrierul spate dreapta plus aerisita instalatia de franare si schimbat lichidul. Clapeta si etrierul din dezmembrari.
Clapeta veche pe timp ploios oscila de la 400 rpm la 1200 rpm si s-a aprins martorul EPC . Pe timp de vara nu am mai avut probleme insa daca tot am gasit-o am zis sa o schimb. Astept sezonul rece sa vad cum se comporta aceasta din urma.Pe tester mi-a dat defectiune mecanica la clapeta - nu imi amintesc exact descrierea si nu am tinut log-ul.
In urma cu 2 saptamani am avut norocul sa imi explodeze o sticla de 2.5 L de cola in masina iar ca si consecinta, weekend-ul trecut am scos interiorul la spalat. Am reusit sa spal si plafonul, cat de cat, cu aspiratorul pe care l-am folosit si urmeaza sa il mai spal o data fara aspirator deoarece au mai ramas urme de cola
.
Saptamana viitoare sunt programat la Porche Timisoara pentru a-mi remonta bara fata, aceasta s-a desprins deoarece suportul nu a fost prins pe aripa, bara fiind sustinuta cu un surub si o saiba mare printr-o clema de prindere a barei. Cu ocazia aceasta sper sa imi rezolve si alinierea capotei si eventual revopsirea ei.
Revin cu rezultate dupa vizita de la Porche.