Salut
Dupa ce am schimbat cele 4 bucse de pe fata m-am gandit ca ar fi bine sa schimb si amortizoarele + arcurile, achizitionand un kit Bilstein B12 SportLine. DAR mergand pe la service mi-am adus aminte ca am stand de frana si de suspensie de la Hofmann si ca ar fi bine sa vad care-i " spiru" cu FR-ul meu. Am pozat ambele rezultate, dar cel de frana nu stiu ce am facut cu el. Il voi repeta. DAR dupa cel de amortizoare am ramas placut surprins sa aflu ca am amortizoare bune. Drept dovada si fotografia urmatoare:
Testul a fost facut pe 23.02.2017.
Dupa acest test tot am mai simtit eu ceva " pierderi de directie " pe curbe, o instabilitate pe curbe mai ales pe asfalt umed dar erau placute. Pentru mine era fun ca pt pasageri nu prea ( bine, ca urasc sa am pasageri mai ales in spate in afara de "baietii mei"
) ) Si am zis ca ... daca tot sunt inginer si tot am lucrat prin service-uri sa ma apuc sa o verific eu singurel pe sistemul "daca ala cu 12 clase poate ce eu ala cu facultate in domeniu,nu pot? "
) Zis si facut si rezultatul se masoara/cantareste in fotografia ce urmeaza:
Iar tradus in romaneste:
1. Punte spate: cele doua " ciolane" cu bucse pe ele, bucse brat longitudinal, buse fuzeta jos la roata, bielete antiruliu, bucse brat (ala mare) inferior de pe mijloc + surub, piulita si saiba
2. Punta fata: bieleta directie stanga, bieleta antiruliu dreapta. Tot aici as schimba si cele doua tampoane la jug de pe mijloc alaturi de tampon cutie deasupra (cel de sub baterie) dar ma mai gandesc.
Toate piesele sunt pe Lemforder. Dupa toate cele de mai sus voi efectua si directia pe un stand 3D
Dar am incaltat-o cu anvelope Michelin Pilot Sport 4 225/45/ZR 17 Y 94 dot 01.2017 fabricate in Spania ... poza din lift
Sunt multumit de ele dar totusi in treapta 1 sau chiar 2 din mers tot mai pierd aderenta dar nu la fel ca, cu cele de iarna de la Hankook Winter ICept Evo2 ( unde cu trepte 1,2 si 3 pierdeam aderenta la grupa mare) sau cele de vara de anul trecut de la Vredestein Ultrac Sessanta ce le-am folosit doar 1500 km.
Acum dupa toate cele de mai sus voi iesi putin pe un traseu sinuos sa o vad cum se comporta si daca tot nu imi place, vad ce buce/bielete mai am de schimbat si apoi ma concentrez pe FRANE. Ca toti au cai, iepe, magari si armasari, turbo GT XXXXXX, intercooolere RS 3.... 6.... 12 , suspensii FK sau alte no name-uri, toti sunt low low low, au muzici ( am si eu subowoofer Alpine activ
www.upcar.ro/media/catalog/product/cach ... w~2036.jpg ca tot aveam cablujul facut super profesional de fostul proprietar si deja ma dor capurile
) ) eu am sa imi iau jante pe Optispi ceva OE sau de la OZ si FRANE DE PORSCHE ! PORSCHE
) Da, exact, nu de CUPRA, CUPRA R sau RS ci de PORSCHE ! Am vreo 2 prieteni ce au asa ceva ! Si vreau si eu ! Cat costa, asta e, dar cand franez sa simt ca franez ! Nu sa fac ca Fred Flinstone
) Alexandrel cu FR 1P1 spunea ca avem frane bune ! Sa morti tu ? ! Ai franat de la 230 km/h la 50 km/h sa vezi cum iti tremura chilotii si a doua zi mergi sa cauti o spalatorie ca ti se pare ca miroase ciudat in masina? Iti spun eu ca am franat si am discuri fata/spate la al doilea set de placute de la ATE (placute ce nu le tin nici pana la semnul de uzura). Cine nu franeaza corect nu e fericit ! Iar dupa frane cumpar si eu cai si iepe corecte
)
Hai, va pup si va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi ...