Salut !
După 6 ani, 6 ani în care am făcut 200 000 kilometri cu acest Seat Leon 1p FR pot spune că a fost mașina sufletului meu dar a fost cea mai scumpă mașină ca intreținere. Achiziția sa alături de toate problemele sale m-au costat pe hârtie - facturi reale din reprezentanță și serviceul propriu avut odată - si vă pot da doua fișiere excell cu fiecare factură - ajung să le adun și am o sumă de 35 000 euro. Pt cine are chef sa adune zeci de facturi...
Pasiune se poate spune sau o pasiune dusă la extrem. O boală mai bine spus. Pasiune Făcută la moft doar în reprezentanță cu piese OEM.
35 000 ? Da. 8500 euro achiziția alături de tot ce se poate mai puțin caseta de direcție și o vopsire totală.
Într-un final, tehnic și mecanic nu mi-a fost rușine cu el nicăieri. Mai scotea fum, rar dar scoatea. 2 compresoare de AC, 4 turbine, chiulasă nouă de fabrică typeC, admisie BKD nouă, suspensie FR NOUĂ DE FABRICĂ completă, faruri, triple, diverse accesorii, frâne, brațe, alternator, kit ambreiaj, bucșe peste bucșe, reviIi, muzica, NAVI, ECU, soft, etc. Așa se traduc 35 000 euro .
Pasiunea e o boală. E o boală avută în sânge.
Dacă acum 6 ani răsturnam un 1M care în 14 luni a înghițit 4 mii euri la fix 6 ani, m-am despărțit de 1P FR. A ajuns în mâinele unui bunic, de 60 de ani din București, PASIONAT RĂU. Are un cap tractor de TIR de mori - vopsit, modificat, tunat... Bunicu' deja i-a cumpărat jante de 18, l-a infoliat RACE, s-a apucat de rezolvat climatizarea, caseta de direcție , etc.
Nu-mi pare rău dar ... poate-n viitor sper la o Cupra 1P 240 pusă la punct pe care sa o țin în garaj. Și sa o.plimb vara. Atăt.
Pe final, vă las un film, de rămas bun. E scurt dar emotiv, pentru cine înțelege...
https://youtu.be/2uDkWdeMbxsÎntre timp, am luat un Passat B8 2.0 TDI 6DSG ....
Vă salut ! Și ... Narcis și Iulian fară voi nu aș fi găsit soluții în multe probleme ! Vă mulțumesc !
UKW !