06 Dec 2018, 15:34
Salut !
După 110 000 km împreună și aproape 4 ani, a venit și momentul despăŕțirii de Leonul 1P FR - UKW .
Leonul, a păpat mulți bani. Enorm de mulți bani. 85% din istoric îl are la dealerul Seat din Iași. Restul îl are în fostul meu service auto.
Ca și soft, e stock acum. Nu are filtru de particule, catalizator si EGR OFF.
De ieri are turbină nouă de 2.0 TDI BMN cu garanție 12 luni la Seat Iași. În acest an a primit suspensie completă nouă FR ( bucse, bielete, etc) de fabrică cu garanție până în Iulie 2020. În Septembrie a primit:4 bujii, frâne spate complete ATE. Tot în Septembrie a fost înfoliat îndreptat, mătuit și foliat negru - garanție 5 ani si geamurile foliate + parbriz. Reviziile sunt efectuate mereu între 9 și 10 mii de km cu ulei si filtre la Seat în Iași. În Iulie a primit discurile de frână față si un etrier schimbat alături de cablurile de frâna de mână. Tot la Seat. Rulmenți față, pivoți, bucșe față spate, schimbate toate. Suport de motor, cutie de viteze, schimbați.
Tubulatura turbo, toată e nouă și curată. Compresor de AC, nou OE.
Chiulasa are 70 000 km. E tipul C. Cea mai bună de la 2.0 BMN. Și e OE nouă pusă . Alți bani. Admisia e cea de BKD, nouă, nu sh de la 200 lei.
Și multe altele: senzori, becuri led - faza scurtă,interior, etc.
Anvelope de iarna noi pe 17 si de vară ce merg inca un sezon relax. Covorase Primavara - Vara - Toamna - Iarna ( vreo 5 seturi am ). Ș.a.m.d.
După toate acestea, ce bani să să cer pe el ? Că nu știu. Va fi avansul pt 5F ST FR 1.4 TSI 150 CP Extra Mega Super Full cu discount mare de la dealer...