Din ce am vazut pe afara, nu insista lumea prea mult pe CAI la FR Diesel. Cele mai populare par sa fie panel filters, fie de la K&N, fie de la Pipercross. La ambele marci, spune-se ca s-au inregistrat reduceri de consum, pe de o parte si zgomot mai sportiv, pe de cealalta. Din ce am inteles, dieselul ar avea nevoie de un volum de aer mult mai mare decat benzina (mie mi se pare usor bizar). Ma mai uit si va anunt daca gasesc ceva interesant pt 2.0 TDI - 170CP
Fiecare dintre noi devine subiectiv cand e vorba de masina proprie. Insa a ta suna foarte tare! Eu ma risc cu Milltek, tu incerca BOV-ul...pacat ca n-ai fost la intalnire sa auzi cum suna live. Apropo, cum merge fara DPF, ai facut softul?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1 EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1
Nu, n-am refacut softul ca a zis RBN ca nu are timp, o sa-l mai sun zilele astea. Fara DPF merge mai lejer se simte mult mai bine motorul fara filtrul ala si trage mai bine. Chiar imi pare rau ca nu am ajuns sa-ti vad masina live si sa aud blow-off-ul, dar poate ne vedem in curand.