Mie mi-au placut mult cursele din Maroc. Au fost foarte disputate si erau cateva momente cand s-au ratat punctele de franare si a fost foarte spectaculos. Din pacat, am vazut pe un site dedicat curselor de turisme ca BMW a depus o contestatia celor de la Seat. Cica n-ar fi respectat presiunea maxima admisa de reguli in turbo, adica 2.5 bari. Pana la judecata FIA, insa, nu se schimba nimic. Oricum, rezultatele cursei de la Marrakech sunt in continuare SUSPENDATE, pana la elucidarea problemei. Masinile verificate sunt urmatoarele: SEAT Sport n. 1 (Yvan Muller), SEAT Sport n. 2 (Gabriele Tarquini), SEAT Sport n. 4 (Jordi Gené) and SEAT Sport n. 5 (Tiago Monteiro). Rydell nu e intre ei.
A fost un week-end ok in primul rand pentru Nicola Larini, care este la prima victorie din cariera in WTCC si pentru Tarquini, care a trecut de Rydell. Mai e mult pana departe... sa vedem cu "check-urile" astea.
In numaru' viitor al revistei la care scriu va fi un interviu cu Yvan Muller, pe care i l-am luat personal si exclusiv pentru Romania. O sa zic mai multe atunci cand o sa pot. Oricum, in numaru' curent am facut, pe langa un inteviu cu colegul de forum ace, si un interviu cu Andy Priaulx.
Brakes are no good. They only make you go slower!
Golf 4 GTI