Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar utilizator
Alecsm
Mesaje: 173
Membru din: 05 Dec 2007, 10:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

10 Mar 2008, 19:16

merci ink odata de incurajari ...

legat de "aia" mai mari ...de anu trecut cand am vazut cum merge jarkko la pirelli ...show la sibiu ...am "prezis" ca o sa bata la ai nostrii ca la fasole ...vorba lu ace ...vine macadamu si lui ii place sa alunece :D
 
Avatar utilizator
galushca
Subiect Autor
Mesaje: 164
Membru din: 08 Ian 2008, 11:11
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti

11 Mar 2008, 09:56

[/quote]Diferentele sunt mici (dar numai la Claudiu ca la Giri era sa o ia de la Tempesta) ca a fost un raliu ff scurt. Iar la macadam o sa ia baietzii de la Jarko cu ceasul de la gara!Pauza competitionala nu poate fi o scuza, si altii au avut la fel, daca esti profesionist te pregatesti din timp, de aia ai masina de 150.000 de euro sub c...r si buget de curse. V-ati uita la Gugu (Gunther Graeff) cum a mers cu batrana Toyota Celica ca forlighter. Cred ca batea raliul daca participa in cursa.Asta inseamna ritm de cursa!
Sa ma scuzati ca sunt mai dur insa am ramas cu un gust amar dupa acest raliu : vad 25-30 de mitsube si subaru si vreo 10 piloti care merg cu ele la peste 50% din ce stiu masinile.
Poate nici eu nu as fi mers mai tare, nu stiu si nici nu am inca ocazia sa dovedesc ca pot mai mult. Insa cu siguranta as incerca ! :D[/quote]


Poate ca tu ai mai multa experienta ca si mine sa poti comenta ceea ce au facut oamenii astia pe probe...Gugu este din Brasov...este acasa la el...Giri la fel...cunosc zonele ca`n palma...Gugu s`a dus ca uns...fara gresala...foarte frumos...toata stima. Dar nu stiu de ce ai tu impresia ca pilotii astia care s`au dat nu si`au dat tot interesul sa scoata timpul cel mai bun...sincer...un podium la cei care sunt sus in fruntea clasamentului inseamna ceva banuti bunicei...crezi ca nu au dat tot ce au putut la ora respectiva? Nu vorbesc de V. Baldescu...care sincer...are banii! Si atat! Vorbesc de toti ceilalti pentru care sportu asta inseamna la fel de mult cat inseamna pentru tine si pentru multi altii...cui crezi ca ii convine sa iasa pe locu 3 sau chiar 4 dupa ce au depus atata efort sa ajunga acolo sus?...Cat despre Jarkko si Szabo...sunt buni...au ridicat valoarea campionatului nostru cu mult! Dupa parerea mea...batalia de acuma incepe...dupa ce au vazut toti cam cat trebuie sa traga pentru a ajunge din nou sus (asa cum erau obisnuiti!)
Seat Leon 1.6 102cp
Din nou pe ecrane: www.timesquad.ro
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

11 Mar 2008, 13:51

Eu nu vorbesc de pilotii de top 10, ma refer la noua armada de mitsube care au aparut si care nu sunt duse la potentialul lor. Am vazut Loganuri care intrau in curbe mai tare ca un astfel de EVO...
Asta e frustrant, ar fi multi care ar putea dar nu au cu ce...se dau cu masini de mana a 3-a de se dezintegreaza in curbe, iar altii se plimba cu mitsube sau alte minanatii pe probe! Nu e vorba de dorinta, e vorba de neputinta! Dar asta e situatia, stiam mai demult insa de fiecare data ma enervez...
Uita-te in alte campionate nationale: mai rar vezi atatea masini de top ca la noi. Insa ei au piloti care participa in WRC , ERC , IRC sau stiu ei unde si vin sa se antreneze in Romania unde ne bat atat pe asfalt cat si pe macadam!
Asta e adevarul Galushca, si trebuie sa recunoastem chiar daca ne doare : avem masini dar nu avem piloti pe masura (cu mici exceptii)...Nu ca eu as fi nu stiu ce mare talent, nu...Acasa ma bateam cu Giri, Marisca, Ilina sau Morar iar afara luam minutul pe proba!
Asta e valoarea noastra, cu asta mergem inainte.
...Si din cand in cand vine cate un strain sa ne trezeasca la realitate...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Luci S
Mesaje: 211
Membru din: 16 Dec 2007, 10:12
Localitate: Brasov
Contact:

12 Mar 2008, 11:44

Stiu k o sa-mi iau oale in cap... dar asta este nu pot sa tac...

Cum sa avem piloti de top sau macar de o talie internationala cand la noi pana si intr-un astfel de sport nobil, unde esti tu (pilotul), masina si drumul... se tine cont de celebrul PCR (pile cunostinte relatii), de faptul ca cei care sunt in "gasca" buna sunt bagati in fata si ajutati clar la timp... k doar neah... tre sa se vada sponsoru (vb lu MC Dan Ghita cand pe ps1 urla prin mic la spectatori sa se dea din fata banner-elor) sa intre banu in buzunaru care trebe... bottom line: prea multe interese financiare k sa se castige pe bune...

Pt Alecsm: eram chiar in virajul cu pricina si din pacate am vazut live accidentul tau... imi pare sincer rau pentru k ai mers bine... Multe succese in continuare
ex - 2005 Seat Ibiza 1.4 16 valve
 
Avatar utilizator
Alecsm
Mesaje: 173
Membru din: 05 Dec 2007, 10:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

12 Mar 2008, 13:08

nu ai zis nimik luci :D

ai film sau poze ceva ?

mersi pt urare !

de unde stii ca am mers bine ? n am reusit sa trec de virajul in care erai :D
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

12 Mar 2008, 18:57

Asa e Luci S, se intampla multe magarii. :(
Si banii de sponsorizari se dau pe interese si nu pe alte criterii cum ar fi de ex. performanta.
Am patit si eu (chiar in acest an) ca dupa tratative de apropape 10 luni cu un sponsor important, de talie nationala (fara nume) sa ma trezesc cu un telefon de la directorul cu care eram in contact, ca din pacate sponsorizarea merge la un alt pilot ca prin relatia cu dansul rezolva niste treburi care-l ajuta in afaceri. Macar a avut bunul simt sa ma sune si sa ma intrebe daca pot sa-l ajut eu in problema respectiva. Cum nu puteam, am pierdut sponsorizarea. Sigla firmei este bine mersi pe o masina de concurs care a participat la Raliul Brasovului si a terminat undeva departe de posibilitatile masinii.
Asa sta treaba pe la noi... :cry: :cry:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

12 Mar 2008, 21:28

ace117 scrie:
I-mi pare rau ca va stric entuziasmul insa acest raliu al Brasovului a fost foarte slab organizat, cu o superspeciala care s-a degradat foarte repede, culminand cu amanarea PS 4 si PS 5 (Babarunca si Cheia). Astfel s-a parcurs 54% probe speciale din totalul raliului. Daca nu se parcurg minim 60% atunci cursa se poate anula!


In sfarsit apare si comunicatul FRAS care subliniaza ce v-am zis cu cateva zile in urma. Asa macar putem indulcii infrangerea suferita in fatza "invaziei straine"

Comunicat FRAS
Federata Romana de Automobilism Sportiv
Comunicat nr. 23 din 12 martie 2008

Comisia de Regulamente şi Competiţii, în şedinţa din 11 martie a.c., a omologat rezultatele etapei I - TESS RALLY Braşov - din cadrul Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop 2008.
In urma blocării traseului probelor speciale Babarunca şi Cheia s-a desfăşurat mai puţin de 50% din lungimea totală a probelor speciale programate iniţial.
Conform art. 21.3 din Prescripţii generale FIA aplicate tuturor campionatelor, trofeelor şi cupelor de raliuri, care prevede că pentru parcurgerea între 25 şi 50% din lungimea totală a probelor speciale se acordă jumătate din puncte, Consiliul Federal, în unanimitate, a hotărât acordarea a jumătate din puncte în clasamentul general, al grupelor, claselor şi implicit al echipelor din cadrul Tess Rally Braşov.


Sursa: www.Fras.ro
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

 
Avatar utilizator
Luci S
Mesaje: 211
Membru din: 16 Dec 2007, 10:12
Localitate: Brasov
Contact:

13 Mar 2008, 11:02

Alecsm scrie:
nu ai zis nimik luci :D


ti-am vazut reactia si am preferat sa stau pe margine sa te las in gandurile tale

Alecsm scrie:
ai film sau poze ceva ?


poze din prima zi de ps 1... din pacate am avut probleme cu aparatul si din a doua zi nu am poze facute de mine dar sunt facute niste poze cu telefonul unui prieten...

Imagine Imagine


Alecsm scrie:
de unde stii ca am mers bine ? n am reusit sa trec de virajul in care erai :D


pai te-am vazut pe ps1; ps2... iar pe ps7... well... exceptand incidentul.... ai venit bine :wink:
ex - 2005 Seat Ibiza 1.4 16 valve
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

12 Apr 2008, 19:51

Jarko loveste din nou si castaga si a 2-a etapa din CNR si conduce detasat in campionat cu 15 puncte, fiind succedat de Marco Temepestini cu 10,5 puncte.
Singurul pilot care a reusit sa faca fatza ritmului impus de finlandez a fost clujeanul Bogdan Marisca, care din pacate a abandonat din cauza unei iesiri in decor pe PS9.
Per ansamblu a fost un raliu foarte lung (170 km probe speciale), la care s-a mers mult mai tare decat la Brasov.
Alecsm (Alex Mirea) a terminat pe un meritoriu loc 4 atat la Debutanti cat si la Cupa Dacia Logan. Bravo Alecsm!
Iata si clasamentul general:

J.Miettinen 1:27:56.5;
M.Tempesta-1:28:42.0;
D.Gartofan-1:29:13.6;
M.Mihalache-1:29:18.7;
G.Szabo-1:29:26.0;
V.Porcisteanu-1:29:45.4;
C.Cismaru-1:30:04.1;
C.Aur-1:30:51.5;
D.Ungur-1:31:39.0;
D.Onoriu-1:33:32.2;
S.Badea-1:35:04.3;
M.Herascu-1:36:05.1;
A.Mitroi-1:36:06.2;
A.Cladoveanu-1:37:13.2;
V.Baldescu-1:37:36.2;
D.Vergitisis-1:38:59.6;
N.Duval-1:39:35.6;
C.Savu-1:40:05.1;
E.Mulner-1:40:43.5;
C.Enache-1:41:39.4;
B.Barbu-1:42:52.7;
L.Borbely-1:45:57.0;
I.Soos-1:45:58.0;
E.Keleti-1:47:03.6;
V.Cosma-1:48:47.5;
A.Mirea-1:49:33.9;
B.Samoila-1:50:35.9;
M.Lacatus-1:51:37.2;
R.Tomita-1:52:38.5;
B.Nastase-1:54:14.2
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

14 Apr 2008, 00:36

bravo alex, esti mare !!
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Puffy

14 Apr 2008, 08:34

Felicitari Alecsm :notworthy: :notworthy: :notworthy:
 
Avatar utilizator
Alecsm
Mesaje: 173
Membru din: 05 Dec 2007, 10:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

14 Apr 2008, 09:39

multzam
locul 4 general logan
locul 4 debutanti
locul 2 debutanti logan :oops:

...urmeaza 1 :D
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

14 Apr 2008, 17:28

Sa fie! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
danieltanase79
Bestia Nerra
Mesaje: 336
Membru din: 03 Dec 2007, 19:41
Localitate: Bucuresti/Buzau

14 Apr 2008, 18:07

Felicitari pentru rezultate !!!
Si ce masina...si ce sofer...
C U P R A
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

14 Apr 2008, 21:00

Lipsa de sansa

* Adrian Dragan continua cu SEAT Ibiza si in 2008
* Singurul pilot din Campionatul National de Raliuri care utilizeaza exclusiv anvelope Dunlop
* Inceput fara puncte in Raliul Banatului

Pentru echipajul Adrian Dragan/Valentin Bradateanu sezonul 2008 din Campionatul National de Raliuri Dunlop a inceput la Raliul Banatului.

Echipajul Adrian Dragan/Valentin Bradateanu a luat startul in Raliul Banatului, etapa a doua din Campionatul National de Raliuri Dunlop, la volanul modelului Seat Ibiza Cupra D cu care au concurat si in sezonul 2007. „Suntem foarte multumiti ca mergem pe Seat si in acest sezon. Din pacate, intarzierea semnarii contractelor cu partenerii nostrii ne-a pus in imposibilitatea de a lua startul la Brasov", a spus Adrian Dragan, inaintea debutului din aces sezon.
Adrian Dragan si Valentin Bradateanu au avut un inceput prudent, incercand, pe primele patru probe speciale ale raliului, sa se acomodeze din nou cu masina si cu pneurile Dunlop. Din cauza problemelor la sistemul de franare, rezolvate doar partial in ultimul parc de service, echipajul Seat a iesit din lupta pentru un loc in top 5 la grupa A in etapa de debut din 2008. „Nu am avut foarte mult timp pentru teste inaintea acestei etape si am avut nevoie de cativa kilometri de proba speciala pentru acomodarea cu pneurile si cu masina. Anul acesta este o concurenta foarte mare la grupa A si obiectivul nostru este sa ne clasam in puncte la toate etapele”, a adaugat Adrian Dragan, dupa prima zi a Raliului Banatului.

In ziua a doua, Adrian Dragan si Valentin Bradateanu au incercat sa ramana in puncte, fara sa-si asume riscuri inutile, ajutati fiind si de anvelopele Dunlop primite vineri seara. Cei doi au folosit prima bucla a zilei pentru testarea acestora, dupa care au inceput sa mareasca ritmul progresiv. Echipajul Seat a decis sa ramana pe slick-uri, chiar daca a inceput sa ploua inainte de speciala a 10-a, si au terminat Raliul Banatului in decor. „Dezastrul s-a produs la 3 kilometri dupa start. Am negociat prea tare un viraj rapid de stanga, am derapat si am iesit in decor. Am zburat cativa metri buni, iar masina nu arata bine deloc. Zilele acestea mecanicii nostri o vor analiza si vom sti daca putem lua startul in Raliul Hunedoarei”, a spus la final Adrian Dragan.


Raliul Hunedoarei, etapa a treia din Campionatul National de Raliuri Dunlop, este programata in perioada 9 – 10 mai 2008.

sursa : rally.ro
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori