am un toledo 1M 1.6 16v din 2001. in urma unor testari cu vagcomul facute dupa aparitiile spontane (si destul de dese in ultimul timp) a martorului "check engine/diagnosis" in bord s-a detectat eroarea "17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit (P1178 - 35-10 - - - Intermittent)".
mi s-a spus ca ar putea fi si de la niste contacte proaste la sonda lambda 1, nu neaparat ca aceasta e stricata. presupunerea asta poate fi adevarata, pentru ca acea problema a aparut in urma spalarii cu jet a motorului de catre desteptul de la care am cumparat masina
in service nu s-au obosit baietii sa verifice chestia asta, mi-au recomandat schimbarea sondei daca mai apare eroarea...
pentru ca nu am la cine apelez pt verificarile astea simple si dupa sfaturile primite de la fratele meu (de la distanta) am zis sa arunc eu un ochi de necunoscator pe acolo, poate observ ceva.
deci vreau sa stiu cum pot ajunge la sonda lambda si la contactele ei. azi dimineata am ridicat capota si m-am holbat ca programatorul ce sunt dupa ea. mi s-a zis sa caut pe evacuare, inainte de catalizator... dar bineinteles ca nu m-am prins unde e.
imi poate spune cineva unde o gasesc, sau macar pe unde dracu sa caut asta ? tre sa dau jos capacul de la motor ?
mersi pt informatii. am postat aici, desi e acelasi motor de pe leon si sectiunea respectiva e mai frecventata. cine stie, poate calca un cunoscator si pe aici si ma lumineaza