Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

toledo 1M 1.6 16v - cum ajung la sonda lambda 1

03 Sep 2008, 10:42

am un toledo 1M 1.6 16v din 2001. in urma unor testari cu vagcomul facute dupa aparitiile spontane (si destul de dese in ultimul timp) a martorului "check engine/diagnosis" in bord s-a detectat eroarea "17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit (P1178 - 35-10 - - - Intermittent)".
mi s-a spus ca ar putea fi si de la niste contacte proaste la sonda lambda 1, nu neaparat ca aceasta e stricata. presupunerea asta poate fi adevarata, pentru ca acea problema a aparut in urma spalarii cu jet a motorului de catre desteptul de la care am cumparat masina :oops:
in service nu s-au obosit baietii sa verifice chestia asta, mi-au recomandat schimbarea sondei daca mai apare eroarea...

pentru ca nu am la cine apelez pt verificarile astea simple si dupa sfaturile primite de la fratele meu (de la distanta) am zis sa arunc eu un ochi de necunoscator pe acolo, poate observ ceva.

deci vreau sa stiu cum pot ajunge la sonda lambda si la contactele ei. azi dimineata am ridicat capota si m-am holbat ca programatorul ce sunt dupa ea. mi s-a zis sa caut pe evacuare, inainte de catalizator... dar bineinteles ca nu m-am prins unde e.

imi poate spune cineva unde o gasesc, sau macar pe unde dracu sa caut asta ? tre sa dau jos capacul de la motor ? :roll:

mersi pt informatii. am postat aici, desi e acelasi motor de pe leon si sectiunea respectiva e mai frecventata. cine stie, poate calca un cunoscator si pe aici si ma lumineaza :D
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1255
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

03 Sep 2008, 11:08

Ce tip de motor ai?
AUS , AZD sau BCB ?
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1255
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

03 Sep 2008, 11:47

Intr-adevar este vorba despre prima sonda lambda,cea din fata catalizatorului , si probabil este vreun contact imperfect.
Conform Autodata , sonda ar trebui sa fie pozitionata ca in imaginea urmatoare :
Imagine
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

03 Sep 2008, 12:00

mersi mult, asta cautam. asa cum am presupus, trebuie sa dau jos capacul la motor si scutul ala de aluminiu de pe evacuare, sau cum se cheama... din cauza lui nu vedeam.
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1255
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

03 Sep 2008, 12:04

Spor la treaba si sa ne tii la curent cu ce rezolvi pana la urma.
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
predatoers
Mesaje: 9
Membru din: 16 Noi 2008, 16:22
Localitate: GALATI

Re:

14 Dec 2008, 12:30

andrei.toledo scrie:
Spor la treaba si sa ne tii la curent cu ce rezolvi pana la urma.

ai reusit ceva.si eu am aceeasi problema cu martoru ala dar acum dupa un drum lung si oleaca fugarita vad ca nu se mai aprimde dar de la service la fel mia zis ca e sonda asta.stima
SEAT TOLEDO 2002 1.6 16V

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: toledo 1M 1.6 16v - cum ajung la sonda lambda 1

14 Dec 2008, 20:51

trebuie sa vezi exact ce erori ai tu si sa le analizezi, nu te poti baza doar pe ce zic aia. in cazul meu, am mai fost prin service pt o cheie noua si le-am cerut sa imi verifice si circuitul la sonda. cica au "remediat problema" la circuite, dar concluzia lor e ca trebuie schimbata sonda... iar distractia asta m-a costat aproape jumatate cat sonda noua :shock:

m-am uitat dupa interventia lor pe la sonda si la cablurile ei, asta pentru ca nu am fost de fata cand au verificat si mi-era ca nu au miscat nimic acolo... se cunoaste ca s-a umblat pe acolo, dar cat de temeinic nu pot sa imi dau seama.

nu stiu ce sa fac, in momentul de fata am testat piata sa vad cat costa exact, dar nu m-am grabit sa o si schimb (cu toate ca martorul e aprins in continuare).
daca de exemplu mi-ar garanta aia ca dispar problemele prin inlocuirea sondei as face treaba asta, dar mi-e sa nu dau banu pe piesa si sa vad ca problema e in alta parte... o sa mai fac si alta verificare cu vagcomul sa vad daca au aparut erori noi si vad dupa aia...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori