Salutare , de curand am fost nevoit să schimb bateria cand am descoperit deasupra bateriei o cutie cu sigurante si o punte cu niste fire (rosii si unul negru).Cel negru prezenta o urma de incalzire , afumare ceva ce arata ca acesta a fost incins sau utilizat in exces. De la ce ar putea sa se intample asta si unde duce firul ăsta? Din cauza lui alternatorul nu incarca corect bateria . Atasez niste fotografii cu mentiunea ca nu sunt de la masina mea , la mine a fost mai usoara treaba. Va rog să îmi spuneti daca stiti vreun remediu.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod" "When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
Salut Roger , cum am spus pozele nu sunt de la mine am dat de ele din întâmplare pe net , azi sau mâine o sa pun și de la mine , nu prea sta mașina pe acasa
Cablul negru este de la alternator, in prima faza masoara pe el sa vezi daca are pierderi sau incarca in jur de 14 , merge desfacuta piulita si curat bine cu o perie de sarma si strans la loc eventual refacuta conexiunea cablului cu papucul ala, cand se incalzeste cablul din ce stiu eu are pierdere pe undeva sau nu face contact bine ceva.
Gabi , așa am facut , desfacut ,curatat sters , dat cu spray contacte și masurat ulterior 14,1.problema e de ce se ajunge aici , care ar fi cauza. Ai vazut la primele poze ce rau a ajuns.
Eu acum 2 ani am am schimbat aceea cutie , ca tot asa si mie imi topise plasticul negru din margine si s-au distrus si lamele de tabla ce fac legatura intre suruburi.
Se ajunge din cauza de contact imperfect...baterie chioara candva, deci curent mare la incarcare...eventual consumatori suplimentari mari.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod" "When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
Salutare baieti, problema asta am remediat.o weekendul acesta, am gasit de cateva ori bateria sub 12V in 8 ore, avand un condensator de 1.2 farad pe un sist. audio de 800w. Am baterie noua, nici nu iesise din garantie, am mers la service si mi.au cerut 300 lei pe cablu si 150 lei demontat si montat. Am verificat rezistenta pe cablul alternator-baterie cu papucul negru desfacut de pe cutia de sigurante si decuplat si de la alternator si surpriza : -4 ohmi! ( cablul dadea la masa) Cablul nou la130-140 cm are rezistenta 2-3 ohmi! Am demontat cablul si avand si mufele de la comanda compresor aer si alternator am taiat de pe cablul vechi capatul de la cutia de conexiuni de pe baterie, si am tras cablul afara si l.am bagat pe cel nou de multifilar de cupru izolat de 8 mm diametru si electric 16mm patrati. Am folosit putin spray siliconic pentru a.l putea baga prin protectiile initiale si a nu avea frictiune mare cu cablurile celelalte. Am sertizat cu o masina papucul de prindere la alternator prima oara iar apoi dupa ce am bagat cablul prin protectie am sertizat si papucul de la cutia bateriei. Atentie cum fc.ti sertizarile, folositi dornuri drepte nu cu varf! Papucul folosit pt alternator cu gaura de 8 si cel de pe cutia bateriei de 6, ambele de forta! Incarcarea alternator inainte de reparatie 14.2-14.3 V iar dupa reparatie 14.6-14.7 V la relanti! Daca aveti intrebari va stau la dispozitie. Drumuri bune!