Salut,
Am si eu o problema cu un Seat Toledo Stella, 1.6, 16v, 105 cp, motor AUS, 2001 cumparat in luna Mai anul acesta.Istoria a fost urmatoarea:cand am cumparat masina, in timp ce o "testam" s-a aprins martorul in bord ca temperatula a depasit 120 grade. Am tras pe dreapta si am ridicat capota si am observat ca motorul firbea. Am lasat-o sa se linisteasca, am completat cu apa de la robinet si am zis sa vedem ce se intampla, dupa toate incercarile mele, nu am reusit sa o mai fac sa fiarba. Am dedus ca motorul a fiert din cauza ca nu a avut lichid in vasul de racire. Am cumparat masina,a doua zi am dat drumu la antigelul vechi cu apa si am cumparat 5l de antigel G12,initial sa fi intrat vreo 3,5 l pe toata instalatia. Din Mai pana acum am facut vreo 7000 km fara probleme, doar mai adaugam antigel la 2 saptamani mai puneam vreo 50 ml sa il tin mereu pe maxim...asa cate 50 ml am ajuns sa termin sticla de 5l.La 130000 km am facut si schimbul de ulei ,am inlocuit uleiul vechi 10w40 care a rulat 12000 km cu un Castrol 5w40 C3 vw 502.00. Ieri cred ca a fost prima zi in care nu am pornit masina si spre seara vad o pata sub ea... initial am crezut ca e ulei, ca nu am strans busonul bine. Am intrat sub ea si am constatat ca de fapt este antigel care se prelingea pe langa cutie si motor.
Problema e ca nu stiu pe unde pierd antigelul.Atasez poze facute sub ea poate aveti vreo parere.Multumesc!
Nota!- pompa de apa a fost schimbata odata cu kit-ul distributie la 96000 km in anul 2010.
-nu am apa in ulei si nici ulei in apa.