Cresterea nivelului de ulei indica presiune asupra nivelului probabil din garnitura de chiuloasa sau printr-o fisura in chiuloasa. Din pacate deobicei este chiuloasa
...este greu de dovedit daca nu are fisuri vizibile, dar daca o inlocuiesti si nu mai face>>> primesti confirmarea
Bineinteles nici 100-120 grade la temperatura apei nu este ok.
Dar poate ai noroc si problema este pe partea apei, adica :
busonul de la vas expansiune este /are un defect....dar mai degraba pare sa fie un ventil care mai face figuri la deschidere/inchidere...adica termostatul.
Sa stii ca presiune/temperatura poate venii si din partea motorului spre partea racire cu apa, tot printr-o fisura. Nu neaparat trebuie sa fie "deja" prezent uleiul in apa.
Gandeste logic si elimina incepand cu termostatul...pare sa fie varianta mai ieftina.
BAfta
PS. : cum adica pierzi toata apa?? Din vas? sau cum?
Atunci faci un test de presiune si etanseitate la sistemul de racire. Un atelier mai bunicel are acel aparat!!