Poza are o calitate mai rea, fiind facuta cu telefonul. Ele sunt luate de pe un Seat Leon 2005, de dezmembrat. Ciudat e ca culoarea lor in poze da spre gri deschis, ele defapt fiind un gri mai inchis. O sa le fac niste poze mai profi cand prind o camera in mana.
Sunt curios ce va fi la constatare...sper sa iasa bine, si in opinia mea, bine ar insemna dauna totala, plata si masina. Iei altă si asta ramane masina donatoare, si ce mai poti vinde de pe ea sa mai scoti din paguba.
Siii zic sa mai sterg putin praful. Intre timp am terminat cu service-ul. Masina a iesit foarte bine sunt multumit de reparatie. Pe fata am articulatiile toate noi, fuzeta de pe dreapta noua si totul e bine acum doar benzina si km FARA incidente ar trebui sa fie
Pun si cateva poze:
Cand am luat-o din service (inca avea jentile avariate):
Daca tot nu am fost cu voi pe Trans am fost singur (deja am trecut pe jentile cele noi):
Si acum incepem cu ce am mai imbunatatit pe langa jentile de 16:
Ecranul auxiliar de la cd-player (Multumesc Hunter pentru CD)
Am adaugat si o perdeluta OEM:
Si de asemenea MULT MULT doritele aeratoare de S3:
Iar ca treaba sa fie treaba de o saptamana si ceva suntem si insemnati:
Desi nu am mai postat de mai bine de 4 ani, inca sunt prezent si urmaresc diferite topic-uri. Insa am zis astazi sa mai fac putina activitate pe forum-ul de Toledo ) Tocmai ce am fost la ITP am trecut cu brio, suntem acum la 255.400 km si inca ne tinem bine de tot
Intre timp scaunele sport de la Roger au primit si incalzirea in ele. Am optat pentru plase cu circuit din carbon si nu incalzirea clasica care a fost pusa pe 1m. Diferenta este ca plasele acestea au rezistentele in paralel si daca o rezistenta se intrerupe incalzirea va functiona in continuare. Pe cand la cea clasica in momentul in care firul s-a intrerupt incalzirea nu mai merge.
Cu butoanele OEM sau cu cele cu care au venit rezistentele?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod" "When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
Cu butoanele OEM. Pernele cumparate sunt originale de VW Touran, cred. Si au acel termistor pe ele. Au 4 cabluri in total doar mufele difera. Am taiat mufele si am folosit mufa standard de Toledo. Cea galbena.
Ca si parere merg extraordinar de bine se incalzesc foarte bine. Nu le folosesc niciodata pe treapta 5 pentru ca e prea mult. Maxim 4.
Ai ales varianta corecta. Cu o singura corectie: si rezistentele OEM se pot pune in paralel, ca astea de carbon, ca sa obtii acelasi efect. Ele sunt in paralel la scaunele cu tapiterie din piele sau alcantara, si in serie la cele cu textil.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod" "When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
Am inteles Dani. nu stiam ca la piele si alcantare difera. Eu am vazut doar la cele textile cum sunt oricum investitia a meritat banii. Plasele au costat 200 lei ambele. Le-am gasit pe OLX la un tip care avea un magazin de piese auto si cred ca vroia sa scape de ele.
In alta ordine de idei ieri am inlocuit compresorul de clima si alternatorul. Compresorul de clima l-am inlocuit preventiv, deoarece din cel vechi incepuse sa curga ulei si sa scartaie la cuplarea ambreiajului iar alternatorul nu incarca cat trebuie. Avea 13.4V la mers in gol si cu consumatoru se ducea la 13.1 uneori scazand si sub 13. Cu noul alternator am undeva la 14.1V si totul e ok de data asta. Iar ca simptom aditional daca lasam masina in fata casei 5 minute pornita cand ma intorceam o gaseam la 1100 ture. Si asta fara clima pornita. Nu stiu sigur dar pare a fi un sistem de detectie a incarcarii slabe si atunci ECU incearca sa compenseze ridicand turatia. Poate e gresita explicatia. Cert este ca dupa inlocuirea alternatorului nu mai am aceasta problema.
Salutare tuturor. Deși postez extrem de rar încă va urmăresc și mă bucura foarte tare ca încă mai este activitate pe partea de 1M. Încă mai am mașina suntem la 262 000 km in momentul acesta. Totul funcționează impecabil după 18 ani, fără consum de ulei, fara probleme de caroserie. Sper sa prindem o mare parte din nou trecerea la vehicul istoric