Sa o luam pe rand: cu vcds nu se poate activa ridicarea geamurilor pe masinile care nu au implementata functia din fabrica, adica tot ce a aparut dupa 1M.Clapeta si EGR-ul se pot calibra cu VCDS pe 1M oricand, poate ai gresit grupul in care se face asta. Km rulati se pot citi NUMAI la motoarele diesel si nici la alea la toate, pentru ca ECU nu suporta functia asta. Tuningul l-am facut prin citirea directa a flash-ului, nu prin diverse interfete si programe. Adica se desface ECU, se dezlipeste memoria respectiva si se citeste cu un programator ce e in ea. Posibil sa am si programul original, dar nu stiu unde. Oricum, nu poti sa pui acelasi program la tine, deoarece fiecare ECU e oarecum personalizat, are un checksum care trebuie respectat, altfel nu va porni motorul. Softul a fost facut de d-nul Voinea de la TCM tuning Bucuresti. Cuplul se simte de pe la 1500 rpm si tot trage. Inainte trebuia turat bine ca sa simt ceva. Ca sa vad unde are cuplul maxim ar trebui pus pe dyno, si nu am unde in zona.
Am mai facut aproape 600 km ieri, din care mai mult de jumatate cu clima pornita si uite media: