Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
iampac
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 06 Dec 2019, 08:47

Seat Leon FR 1P 2.0 TDI 170cp

06 Dec 2019, 09:20

Buna ziua,
Cel putin vreau sa iti multumesc ca deja iti pierzi timpul sa incerci sa ma ajuti, deci much respect.

Dupa cum spune si titlul, este vorba de un Seat Leon FR 1P varianta de 170 de cp. Este prima masina pe care o cumpar din bani mei, presupun ca toti ati trecut prin aceasta experinta, asa ca as vrea ca masina pe care mi-o cumpar da aiba diverse criterii cum ar fi. Sa arate bine in exterior, sa aiba putina putere, chiar daca acest FR depaseste teoria de "putina", sa aiba un consum decent, sa fie fiabila.

Deci fara sa lungesc povestea, Seat Leon , acest 1P , este masina dupa care am balit de cand m-am vazut cu permisul in mana. Initial voiam sa optez pentru 1.9 tdi 105cp, dar parca as vrea acea putere de FR.

Intrebarile mele sunt : 1.Care sunt cele mai frecvente probleme la aceasta motorizare?
2. Este fiabila in timp? Ma refer la schimburi de ulei, ambreaj si tot ce este consumabil.
3. Mai exista alte probleme de care ar trebui sa stiu?
4. Cat de frecvente si costisitoare sunt problemele cu EGR si filtrul de particule?

Precizez ca nu este si prima masina pe care as conduce-o, este doar prima pe care o cumpar eu.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 1P 2.0 TDI 170cp

06 Dec 2019, 13:18

Salut,

Presupunand ca este vorba de leon NFL (non facelift - fabricatie 2006-2009 ), iti voi raspunde mai jos atat cat ma pricep :

1. Au avut probleme cu injectoarele, dar acestea s`au rezolvat pana in 100.000 km de regula, si au fost schimbate in garantie la reprezentanta.
2. A fost o masina fiabila ; dupa un anumit timp ( varsta / nr de km ) fiabilitatea unei masini pe viitor este data de modul in care a fost intretinuta masina.
3. Specifice 1p, nu.
4. La fel ca si la punctul 2, depinde de starea masinii ; le poti socoti ca si consumabile la vechimea lor. Atata timp cat o iei intr`o stare ok, adica DPF`ul sa fie functional si sa nu aiba un grad mare de incarcare iar EGR`ul sa nu aiba erori si scurgeri pe langa, totul ar trebui sa fie ok. Dar nu iti poate garanta nimeni ca te mai tin 5.000 km sau 50.000.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori