La anii si km lor, cel mai bun este cel care este cel mai intretinut dpmdv si cu cat mai putini km ; eu nu as lua 1,9..desi teoretic este cel mai fiabil, dar fiecare cu preferintele lui ; un motor de 2.0 este echilibrat ; BKD-ul nu are filtru de particule, mi se pare ca nici BMM. Cele care au filtru de particule sunt 1.9 BLS si 2.0 cel de 170 cp de pe FR, sper sa nu gresesc. Eu am un golf 5 BKD cu km f putini ( care este de vanzare pt ca mi-am cumparat un golf 5 gti, iti las si link-ul daca vrei sa discutam // sper sa nu ma arde moderatorii
https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-vw ... bsBfm.html ) cu care nu am avut nicio problema, si din ce stiu nici fostul proprietar nu a avut nicio problema ; pe langa faptul ca mai depinde si de noroc intr`o mica masura, problema este ca oamenii nu prea isi cauta masini corecte..eu spre exemplu o am pe a mea la vanzare dpmdv foarte ieftin pt cum arata si cum a fost intretinuta, si mai sunt abordat de potentiali cumparatori pe olx la modul " sigur nu bate motorul sau sa aiba probleme majore ?ca ultimele 10 pe care le-am vazut aveau toate batai la motor
))) " ; dar asa se intampla cand te uiti la cele mai ieftine troace..bagi inzecit in ele. Daca poti cauta una cu istoric si cu km relativ ok, care sa fi fost servisata corect ; dar e greu sa gasesti VAG-uri bune la noi, pt ca foarte multe sunt samsarite si oamenii in general isi vand masinile cand incep sa ceara reparatii capitale..