Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Dragos_is
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 06 Feb 2012, 20:59
Localitate: Iasi

1P vs 1P facelift: compatibilitate faruri

06 Noi 2013, 21:48

Daca vrei sa treci la spoilerul de Cupra R facelift s-ar putea sa-ti trebuiasca si alte faruri plus alta grila. Mi se pare ca sunt diferite ca si forma. Numai spoilerul nou cu cele 3 grile sare lejer de 2000 de lei. Bafta :hi
Seat Leon Style 1.4 TSI Cupra R face
Imagine
viewtopic.php?f=5&t=11951
 
Avatar utilizator
bvr
Mesaje: 651
Membru din: 11 Feb 2009, 21:02
Localitate: Brasov

Re: BVR

07 Noi 2013, 07:31

Din cate stiu farurile sunt identice ca forma. Eu am unul de facelift si unu normal pe masina. Grila, da, este diferita.
 
Avatar utilizator
Dragos_is
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 06 Feb 2012, 20:59
Localitate: Iasi

Re: BVR

07 Noi 2013, 09:51

Din pozele pe care le ai cu farurile mie mi se pare ca sunt amandoua de pre fl. La cele de fl oglinda de la drl este striata nu clara cum le ai tu. Colegul Black leon a facut conversia de la fl la pre fl si scria ca a trebuit sa schimbe si farurile. Cel mai bine sa verifici inainte de a te apuca de treaba :hi
Seat Leon Style 1.4 TSI Cupra R face
Imagine
viewtopic.php?f=5&t=11951
 
Avatar utilizator
Dragos_is
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 06 Feb 2012, 20:59
Localitate: Iasi

Re: BVR

07 Noi 2013, 10:08

Scuze de dublu post nu mai pot da edit. Uite si diferenta de forma intre farul tau si al meu

Imagine Imagine
Seat Leon Style 1.4 TSI Cupra R face
Imagine
viewtopic.php?f=5&t=11951
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: BVR

07 Noi 2013, 10:13

Confirm si eu ca farurile de facelift si pre-facelift sunt identice ca si forma exterioara, conversia de la halogen la bixenon a fost facuta de mine.

Cum ziceam, farurile de facelift si cele pre-facelift sunt identice ca si forma. Difera doar becurile halogen suplimantare.

La pre-fl, becul suplimentar e de faza lunga auxiliara, la facelift becul halogen suplimantar e DRL (lumina de zi). Mai difera si forma oglinzii, fiind neteda la pre-facelift si cu striatii la facelift.

In cazul de fata, farul de facelift a fost desfacut, scoasa oglinda cu striatii si soclul becului DRL si instalate oglinda neteda si soclul de bec din farurile pre-facelift halogen. S-au realocat doar niste pini in conector pt. ca becul halogen suplimentar sa functioneze ca si faza lunga suplimentara.

Insa ca forma, se potrivesc cele de facelift la modele pre-facelift.

Referitor la bara, are niste unghiuri diferite oarecum (ce ai marcat tu in poza - funny e ca exact farul din dreapta e cel de facelift :) ), insa se potriveste. Eventual schimbate ghidajele de sub aripa - nu am verificat inca.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6761
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: BVR

07 Noi 2013, 10:24

Cosmin , mufele au acelasi nr de pini la fl comparativ cu pre fl?
-SEAT LEON 5F Xperience 2.0tdi 184cp
-EX-SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: BVR

07 Noi 2013, 10:34

Da, doar ca difera alocarea pinilor. Insa adaptarea lor exact asa cum sunt (cu becuri halogen DRL) nu stiu daca e posibila la modelele pre-facelift. Difera centrala electrica (facelift are BCM).
In plus la facelift nu exista faza lunga auxiliara pe bec halogen, acestea fiind doar DRL .
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: BVR

07 Noi 2013, 15:46

Dragos_is scrie:
ochiul meu de sticla parca vede o diferenta de curbura a sticlei farului. La pre fl e continua curbura pe cand la fl are un oarecare unghi. La spoilerul meu tot are un luft destul de vizibil fix in dreptul acelui "colt".


:) Da, se poate, insa te asigur ca e doar o iluzie optica. Datorata in principal diferentei muchiei la bara pre-FL cu FL.

Ca sa lamurim odata pentru totdeauna treaba, ai mai jos o poza cu farul dreapta FL care a fost montat pe masina. Poza e facut inainte de inlocuirea "oglinzii" striate si a soclului becului halogen cu "oglinda" de la un far halogen (identica cu oglinda de la farul bixenon pre-FL)

Imagine

Apoi farul bixenon pre-FL, montat pe partea stanga.

Imagine

Inca o poza (cu permisiunea lui Mihai) cu un Leon 1P Facelift care a suferit acceasi transformare (halogen - bixenon). Partea frontala de la FL e identica cu partea frontala de la pre-FL (trager, armatura). Nu le poti deosebi. Asta si faptul ca farurile au aceeasi forma ma face sa afirm ca bara de FL se potriveste si la pre-FL (evident, cu grila de rigoare).

Imagine

Daca tu (inca) crezi ca vorbesc aiurea, e parerea ta si ti-o respect, nu sunt in masura sa te contrazic. Eu am adus in discutie toate argumentele testate personal. Concluziile le trageti fiecare in parte.

Referitor la stopurile pe LED de FL, cred ca fie vor da eroare de bec ars, fie nu se vor aprinde deloc pe modelul pre-FL. Asta pe ca centralele electrice la cele doua modele sunt diferite (atat ca functii cat si hardware). Pe BCM FL exista codare separata pt. stopuri cu LED, pe pre-FL nu.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
black leon
Claudiu
Mesaje: 362
Membru din: 19 Mar 2011, 00:48
Localitate: Dej
Contact:

Re: BVR

07 Noi 2013, 16:46

Daca o sa pui bara fata de fl si o sa lasi farurile de pre-fl o sa ai o distanta de aproximativ 10mm intre partea de jos a farului si bara.
Seat Leon Facelift 1.4TSi-magico black CJ 55 WRC
viewtopic.php?f=5&t=9822
 
Avatar utilizator
Dragos_is
Subiect Autor
Mesaje: 118
Membru din: 06 Feb 2012, 20:59
Localitate: Iasi

Re: BVR

07 Noi 2013, 18:41

Cosmine nu sunt in masura sa ma contrazic cu tine. Tu stii cel mai bine ce ai desfacut si ce ai pus la loc la zeci de masini. Mi-as dori sa stiu macar 10% din cate stii tu si pt asta ai respectul meu maxim si poate intr-o zi cu soare ne vom intalni sa mesteresti si pe la a mea. :hi
Seat Leon Style 1.4 TSI Cupra R face
Imagine
viewtopic.php?f=5&t=11951
 
Avatar utilizator
mendez
Mesaje: 296
Membru din: 19 Noi 2008, 23:30
Localitate: Zalau, Salaj

Re: BVR

08 Noi 2013, 09:38

Ce zic astia de circula pe partea gresita a drumului...

Hi all

so Im in the middle of retro fitting my new xenon headlights, got them bolted in and all working.. went to re fit the bumper and it just wouldn't fit, just ever so slightly out?? tried setting/adjusting the mounts but nothing? got it back on at one point but didn't look right against the wing.. so would these be the headlights to fit the facelift spec??
Seat Altea 2004 Rojo Emocion 1,9 TDI 77KW, 105CP , BKC
 
Avatar utilizator
mendez
Mesaje: 296
Membru din: 19 Noi 2008, 23:30
Localitate: Zalau, Salaj

Re: BVR

08 Noi 2013, 10:07

Eu zic asa, farul de fl se potriveste atat timp cat si bara fata e si ea de fl.

BVR, eu zic ca tu ai doua faruri de pre-fl variante diferite. Eu am avut 3 faruri bixenon pre-fl modelul cu afs (cu lupa invelita in carcasa nichelata ) si 2 erau pereche si unul avea diferit oglinda de la faza lunga. Acum am 3 faruri bixenon tot pre-fl dar modelul pe negru, doua le am pe masina sunt pereche, si la unul difera la faza lunga.

Din cate cred eu sunt mai multe variante de faruri pre-fl, cu afs si/sau fara, Se pastreaza forma, dar e diferit continutul , in special la oglinda de la faza lunga, fie striatiile alea , fie rama oglinzii.

Si ca sa exemplific am o poza de când le aveam la vanzare cele cu afs, erau doua faruri de stanga. La unul oglinda de la faza lunga e incercuita de o rama neagra, la celalalt oglinda pare mai mare nefiind obturata de rama neagra, dar are prezente niste puncte ornamentale pe marginea ei: Probabil ca si celalat cu rama neagra are acele puncte pe margine, dar nu e de unde sti ce e sub rama neagra.

Imagine
Seat Altea 2004 Rojo Emocion 1,9 TDI 77KW, 105CP , BKC
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: 1P vs 1P facelift: compatibilitate faruri

08 Noi 2013, 13:48

Tii.. da' ce se lungeste discutia.. :)

Hai sa o luam iar de la capat :)

Exista pe Leon 1P / Altea trei tipuri de faruri bixenon:

1. Faruri bixenon fara AFS (nu se misca stanga dreapta, doar sus jos). Sunt foart usor de recunoscut pentru ca au rama lupei neagra. S-au montat intre 2004 - 2006. Asa arata:

Imagine


2. Faruri bixenon cu AFS model pre-FL (se misca stanga dreapta, sus jos). Au rama lupei cromata si au faza lunga auxiliara pe halogen, in oglinda fara striatii, cu bec H1. Cand se actioneaza faza lunga, se modifica focalizarea becului cu xenon si se aprinde suplimentar becul halogen H1. Flash-urile le face becul halogen. S-au montat intre 2007- 2009. Asa arata.

ImaginexImagine


3. Faruri bixenon cu AFS model FL (se misca stanga dreapta, sus jos). Au rama lupei cromata si au NU au faza lunga auxiliara pe halogen. In oglinda cu striatii e bec P21W, cu soclu aferent. Cand se actioneaza faza lunga, se modifica doar focalizarea becului cu xenon si NU se aprinde suplimentar becul halogen P21W. Becul asta e folosit doar ca DRL. Flash-urile le face becul xenon. S-au montat intre 2009- 2013. Asa arata.

Imagine



Nu ai cum sa confuzi farurile AFS de facelift cu modelul pre-FL pentru ca au, cum am zis mai sus, becuri halogen diferite, cu soclul diferit. Unul are H1, altul are P21W.

In retrofitul de la care a pornit toata discutia s-a folosit un far de facelift si unul de pre-facelift. In cel de facelift s-a inlocuit oglinda cu striatii existenta si cu becul P21W cu oglinda fara striatii si cu bec H1 si s-ar realocat cativa pini. FARURILE DE FACELIFT SI CELE DE PRE-FACELIFT AU ACEEASI FORMA. Dovada e farul de facelift s-a potrivit pe bara de pre-facelift.

Si concluzia mea: faptul ca farul de facelift s-a potrivit la bara de pre-FL ma face sa afirm ca si reciproca e valabila, adica si bara de FL sa se potriveasca pe farurile pre-FL. In ETKA exista un singur cod pentru ghidajele de sub aripa (unde se prinde bara pe lateral) si un singur cod pentru armatura centrala.

Cei care sustin ca exista lufturi cel mai probabil nu au reglat farurile cum trebuie (exista niste distantiere pe suruburile de prindere). Daca se ofera doi voluntari, cu un model FL si unul pre-FL putem face proba. Si vom vedea concret daca se potriveste. Sau nu :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
bvr
Mesaje: 651
Membru din: 11 Feb 2009, 21:02
Localitate: Brasov

Re: 1P vs 1P facelift: compatibilitate faruri

08 Noi 2013, 14:41

Vorba lui Cosmin
Pune cineva o bara de facelift la bataie?? daca se potriveste acolo ramane. numai sa fie de cupra
:yh :yah
 
Avatar utilizator
mendez
Mesaje: 296
Membru din: 19 Noi 2008, 23:30
Localitate: Zalau, Salaj

Re: 1P vs 1P facelift: compatibilitate faruri

09 Noi 2013, 14:51

Un baiat de aici de pe forum luase o bara de FL si parca a fost nevoit sa adauge material la bara pentru ca farul de fl are burta mai mare, el pastrand farurile de pre-fl si aparea o distanta sub oglinda de faza lunga.
Seat Altea 2004 Rojo Emocion 1,9 TDI 77KW, 105CP , BKC

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator