Pai cum sa iti zic, un 2.0 TDI in ore de varf se duce in 12%
nu are nicio relevanta consumul in orele de varf, acolo unde masina strange ore de functionare ; am avut ibiza 1.2 cum ai avut tu de 64 cp la job acum 4 ani si avea consum mediu de 12% urban. 1.6 TDI..o dai in extrema cealalta ; nu ti-as recomanda motorul ala nici daca mi-ai fi facut o zgarietura cap coada pe masina..un motor lesinat, care nu exceleaza la nimic, nici macar la consum ( un 2.0 TDI consuma mai putin extraurban si ai si dinamica mai buna ), un procent f mare din utilizatori au probleme cu injectoarele, problema de fabricatie, iar costul unui injector e din 4 cifre, dpf-ul o sa il kilaresti " la ore de varf" si mers prin oras ; ala e motor de naveta, ideal pt firme de curierat sau oameni care chiar vor sa circule mult ( peste 30/40k/an) cu investitie minima ; parerea mea este ca nu stii ce vrei si ar trebui sa te hotaresti inainte sa faci o alegere pe care sa o regreti ; ba vrei 1.4 TSi, dar ti-ar placea 1.8 TSI, ar fi ok si 1.6 benzinar aspirat care iti consuma mai mult decat 1.8 TSi, dar pana la urma o sa iti cumperi un 1.6 TDI pt ca astea le gasesti la vanzare..pt ca astea se importa in prostie si strang 200.000 km in 3 ani
bafta.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )