Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
zorro59
Subiect Autor
Mesaje: 19
Membru din: 04 Apr 2016, 14:32

Big brake kit brembo 4 pot

14 Mai 2018, 17:36

Salutare,

Mi-am achizitionat un set de etrieri brembo 4 pot (1LE) de pe Tuareg v6. As avea si eu rugamintea de la cei cu frane mari sa imi dea un sfat.
Imagine (nu am avut alta sticla pentru scala xD)

Problemele ar fi urmatoarele:
1. Din cate am vazut, singurele discuri OEM care merg okay sunt cele de volvo V70R (care trebuiesc adaptate de la 5x108 la 5x112). Sa iau unele textar ieftine (220 lei bucata), sau sa iau ceva mai special?
In romania nu am gasit slotted/drilled (le-as lua doar pentru aspect). In state am gasit ce vreau, dar la 300$+transport+taxe nu se merita de nicio culoare. O alta varianta ar fi un kit JHM bolt on (2 piece). Kitul este asta: https://jhmotorsports.com/catalog/product/view/id/679 , dar mi se pare deja exagerat ca pret.
Are cineva alte idei de discuri slotted/drilled care merg pe etrierii astia?
2. Imi trebuie un master cylinder mai mare (am 22mm). Prima mea varianta a fost cel de rs4 ( de 26.9, identic cu cel de pe tuareg ca alezaj ), dar acela pare ca necesita si brake booster si da erori de ABS si ESP pe passat, deci sansele sa mearga pe leon par cam mici. In consecinta, m-am orientat catre cel de rs3, de 25.4. Din cate am vazut nu a avut nimeni probleme cu el, dar as vrea o confirmare de la cineva care a mai facut ceva de genul.
Seat Leon 1P 2011 1.8 TSI - 205hp BZ 20RRO
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1158
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Big brake kit brembo 4 pot

14 Mai 2018, 17:51

De ce nu ai luat Z18? E mai usoara adaptarea la varianta asta de setup. Nu ai gasit afara niciun DIY pe optiunea asta?
Teoretic daca setup-ul este corect si complet, nu ar trebui sa ai nevoie de master cilinder neaparat. Eu am pus Z18 si diferenta de la 345 de R32 pe care le aveam inainte este majora. Mai ales cu un lichid de frana bun.
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stage 2+
2001 VW Golf 1.9 TDI ALH - Generation Edition - Orient Blue
2005 Dacia Logan 1.6 8V Ambition Equip. + Landirenzo GPL
1991 VW Scirocco MK2 GT-II 1.8 8V Black Brilliant Metallic
 
zorro59
Subiect Autor
Mesaje: 19
Membru din: 04 Apr 2016, 14:32

Re: Big brake kit brembo 4 pot

14 Mai 2018, 18:05

Pai nu am vrut 18z pentru ca am jante de 17 pe iarna, asta a fost singurul motiv. Eu eram fixat pe 17z in 6 pistonase, dar le-am gasit pe astea la un pret greu de ignorat.
In principiu nu m-as atinge inca de master cylinder, dar sunt convins ca imi va creste pedala foarte mult, ceea ce nu prea corespunde cu stilul meu de condus. In principiu ma mai adaptez si eu, dar sa se mai adapteze si pedala :))
Lichid de frana bun aveam si pe 288, dar nu am fost multumit niciodata de franare. Era decent, dar simteam ca se poate mai mult.
Seat Leon 1P 2011 1.8 TSI - 205hp BZ 20RRO
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1158
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Big brake kit brembo 4 pot

16 Mai 2018, 11:47

Lichidele de gen Motul RBF sau ATE Blue isi cam pierd din proprietati dupa primele luni de utilizare, chiar daca sunt undeva in varf in gama lor. Incearca si Castrol SRF React, chiar daca e cam dublu decat celelalte la pret. Schimbat la doi ani, isi face treaba foarte bine.
Cauta un setup master cyl. + BB, daca tot e de prin dezmembrari, nu ar trebui sa fie diferenta mare de pret, mai ales ca nu multa lume cumpara asa ceva.
E mai sigura varianta, daca tot umbli acolo, sa pui niste piese "imperecheate" deja OE, ca sa nu stai cu adaptari complexe care pot avea efecte nedorite, sau sa nu atinga scopul cautat.
Era normal sa simti deranj pe franarea de 288, e vorba cu ce "impinge" etierul :) la pistonase individuale e alta poveste, o sa vezi.
Eu am luat placute ATE cu discuri ATE la Z18-le mele, care intra in anul 3 si uzura o estimez pe la 20%. Deci slabe sanse sa mai schimb prea curand, avand in vedere ca ma multumesc ca si franare si au "lifetime" mai mult decat decent. Daca ar fi sa schimb, as pune ATE Powerdisc + ATE Ceramic sau DS 2500, mai ales ca masina nu mai ruleaza ca "daily". Bafta!
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stage 2+
2001 VW Golf 1.9 TDI ALH - Generation Edition - Orient Blue
2005 Dacia Logan 1.6 8V Ambition Equip. + Landirenzo GPL
1991 VW Scirocco MK2 GT-II 1.8 8V Black Brilliant Metallic

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori